Ben her zaman karakterime güveniyorum.. zaten dış görünüşe göre de insanları değerlendirmem. bir insan temiz kalpliyse güvenilir iyi ve yardım severse bu benim için oldukça yeterlidir.. aksi mümkün değil
Kendime her konuda hayranım demek isterdim ama tabii ki de gerçekçi olmaz, karakterin vb. değerlerin için kimsenin ilgisini çekmezsin. Her ne kadar kabul etmesek bile, yüz güzelliği bir limitte olmadan işler yürümüyor.
Karakterime her şey tip değil insan olmak önemli güzellik para etmez bence insan olamadıktan sonra kalp temiz olsun sevmeyi bil asla bırakma sevdiğini önemli olan bu