Esenlikler dilerim, Ben diyordum ki 'Sizin sandığınız erkeklerden değil o.. o farklı biri.' cxfvffvf

Esenlikler dilerim, Ben diyordum ki 'Sizin sandığınız erkeklerden değil o.. o farklı biri.' cxfvffvf

O kadar çok çıktı ki sayısını unuttum ben.. öyle biri değildir ya.. ya da hakkımda yanlış düşünmez dediklerim de da diğer herkes gibi çıktı.. şaşırmıyorum artık
Hiçbir insan evladını "o öyle biri değil" diyerek savunmadım. Çünkü insanı tanıyorum. Çiğ süt emmiştir. Nefs taşıyor..
Koltuk sevdasına, iktidar kavgasına bile insanlar nelerini veriyor..
Bu yüzden babamın oğlu da olsa, bu sözü kullanmam..
Öyleyim tabi aw jfjsjjsjs site de ondan başka kimse ile olmadım. O da olmaz diye savundum herkesle oldu aw
Daha beteri çıktı sağ olsun
Cevap
40Cevap
Tam da öyle biri çıktı bunun kırgınlığini size anlatamam
Savunmam gereken bir durum olmadı
6 sene onu kendisine bile savundum 6 ay önce bitti ve daha dün aradığında ona bunca insana savundum seni diye başlayan bi cümle kurdum üzerine bu soruyu sorman manidar
Merhaba,
Sanırım evet öyle fakat genel olarak o öyle değil lafını kullanmam. Çünkü bilirim, insan evladı çiğ süt emmiş, nankör her şey beklenir!
Sadece Rabbime güveniyorum...
Bu konuda haklı çıktığım zamanlarda olmuştur haksız çıktığım zamanlarda olmuştur ancak "o öyle biri değil" diye kolay kolay demem, baya güvendiğim biri olması lazım.
Demedim kimse için, demem de. Bu yüzden sadece f0ckb0ddy ilişkisi istiyorum ben. Hem karşı taraf hem ben tatmin edelim birbirimizi ve normal hayat devam etsin
Her an herkes her halde şaşırtabiliyor. Buna bende dahilim elbette. Belki de biri benim hakkımda böyle düşünüyordur.
Ben kendimi kanıtlamaya çalışmıyorum öyle bir iddiam olsa kelimeler yerine görüntümü kullanırım
İnsanlar çok iyi maskeler kendini en yakınin bile en düşman kişi olbalir sana o yüzden kendinden başka dostu olmamalı insanın
Hiç yanılmadım güvendiğim kişiler bu güven duygusunu ben de sonuna kadar korudular.
Öyle biri olduğunu iddia etti ama ben hala farklı görüyorum
Oldu. Yinede şans vermek iyidir ama çok uzatmamak gerek.
Ben artık kimseyi savunmam daha 😂
Çıktı çünkü tokat gibi yüzüme çarptı bazı şeyler 🤷🏻♀️
Ben son 3 senedir herkese evet öyle biri diyorum 😂 bu yüzden hiç hayal kırıklığı yaşamıyorum..
Birde iki gün tanıdıkları için bunu diyenler var
Çıktı çıkmaz mı benim değer verdiğim insanları gözümde aklama olayım enayilik derecesinde
Evet, o boşluğun yancısı biri değil; zeki biri dedim ama eğlenceyi ajdjssj'de gören biri çıktı
Yoo bütün kadınlar aynıdır. Zengin adam gelir istediği genç kadını alır götürür.
Evet çıktı.
evet. eski en yakin arkadasimi herkese karsi koruyup onun icin cogu kisiyle atistim ve kiz kendi yedigi haltlari ben yapmisim gibi konusuyormus megersem
Maalesef evet
Çıkmaz mı ablam yıllarca savundum en son hayatımın şokunu yaşadım hala atlatamadım ne adammış be
:) burada herkes oyle maalesef. Real hayatta bu sorunun cvabini en iyi kizlar verebilir
Emin ol her zaman öyle çıkar onun için kimseye kefil olmamak gerek
Çıkan fazla oldu, fakat yapıldığım zamanlarda oldu
Yanıldığım*
Kimseyi kimseye savunmam.
Hayır, çıkmadı.
Kimseyi savunmam birini savundum sadece tırt çıktı
Oyunda çok sahte insanlar çıkmıştı
Evet , fena yanıldığım oldu
Cook çıktı insan sarraf ligi var şükür.
Evet çok güzel dedirtti..
Hayır insanları çok iyi analiz ederim
Hayır. Nadiren yanılırım.
Evet oldu çok şaşırttı beni
Evet 1 defa böyle olmuştu
O farklı dediğim biri hiç olmadı
Hayır çıkmadı çok şükür nazar değmesin.
Dünyada en çok güvendiğim insan, en güvensiz insan çıktı.
Bir insanın hayatında illaki bir tane örneği olmuştur
daha beteri cikti hatta
Daha kötüsü çıktı
Hep çıkıyor ve şaşırtmıyor
Noktasına kadar doğru bir cümleymiş meğer 😇
Ne haklı bir eleştiri bu. Tebrikler
yok çıkmadı ama savunmaya değer mi tartışılır
büyük konuşan batıyor :D
kendime karşı savunduğum herkes öyleymiş
Tanımadan konuşmuyorum knk artık
Evet
5 harfli bir kelime yazmışsın gerçekten gizlenme ihtiyacı mı duydun
Diğer beşinci harfi görebilcek kadar iyi gözlerin var
Sağol teşekkür ederim
Evet çıktı
Maalesef çıktı.
daha beter çıktı
Çıktı 😂😂😂
Tabiikisi 😃
İvet oydu
Çok kez çıktı.
A.. mına bile koydu
Tabi😂
Cikmamisti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?