Şu an sana ne kendini iyi ve huzurlu hissettirir?

Şu görseldeki balonlarla dünya turu fena olmaz, müzik kitap çay bir de sohbetine doyamadığım yanımda olsa ohh misss🥰🩵
Hayal kurmak serbest 😀😃
30 Mart 2024
Şu an sana ne kendini iyi ve huzurlu hissettirir?

Şu görseldeki balonlarla dünya turu fena olmaz, müzik kitap çay bir de sohbetine doyamadığım yanımda olsa ohh misss🥰🩵
Hayal kurmak serbest 😀😃
30 Mart 2024
Maalesef şu an sigara hariç bana hiç bir şey iyi gelmiyor.. o bile bazen yetmiyor.. şarkı dinlemek birde kahve içmek iyi gelir.. ama gerçekten ne iyi gelir diye sorarsanız.. belki de biraz sevgi olurdu.
Rabbim gönlüne göre versin barış ve umarım istediğin sevgiye kavuşursun.
@Hayatİstanbul77 Teşekkür ederim abla inşallah 🙏
Rica ederim.
Cevap
19Cevap
Şu an zaten çok huzurlu ve mutluyum, bozulmasın kâfi.
Amin canım
💙
Bayramda memlekete ailemin yanına gitmek çok mutlu ederdi
Bir tekne bir de ehliyeti. Başka da bir şeye ihtiyacım yok.
Seni ne mutlu eder sorusuna dünyevi istekler veremez oldum ben ya aklıma çok başka şeyler geliyor 😂 3. gözüm açılsa mesela harika olur.
Olabilir
sahil kenarında oturmak
biraz denizin sesi ve karanlıkta kaybolmak isterdim
Uykum var, uyuyor olsaydım mutlu olurdum. Onun dışında keyfim yerinde.
Yeni uyanan ben hala uyumak istiyorum. Bu aralar uykucu moddayım bende
Uyumak güzeldir.
Birisi sırtımı iyice çiğnesin, sonra sert masaj yapsın, iyice yoğursun 💯
Kaç gündür aynı şeyi söylüyorum,. küçük oğlan biraz yaptı sonra yeter dedi. Ama efsane bir şey bu masaj ve sert olan iyi geldi.
Evet
Şu an bacaklarımı uzattım , çayım var ve hafiften müzik çalıyor.
Su an gayet iyiyim ablam
Oje sürüp atayım mı yakışıklı 🤭
On numara, bende kahvemi bekliyorum oğlan yapıp getirecek hâla😀
Afiyet olsun abla , sahura kadar gelir ya acelesi yok 😂
Teşekkür ederim, bekliyorum😂
Oglun bile olsa bak sabırlı olmayı öğretiyor 😂😂
Evet sevgilisinden sıra bana gelebildi😂😂
Hee manita olayları. Ablam o zaman kusura bakma ama adam haklı 😂 direkt satış yapmam peki 😂
Bir şey demiyorum bekledim işte 😂
Geç olması hiç olmamasından iyidir ablam 😎
Aynen öyle 🙂
Bi lodos lazım bana şimdi bir kürek bir kayık
Aaaa bak buda olur ama ben kürek çekemem ona adam lazim😂😂
Ben çekerim abla adam diyince ben varım dhdh
Hay Allah razı olsun kardeşim vira bismillah o zaman 😂
Heeeey heeeeey ıhhaa ıhhaaa ıhaaaa ıhhaa ihhaa ihaaa heeeey heeey ha uşağım ha
Kayık devrilecek yavaş uşağum
Ahahhf
Bana kendim çok iyi geliyorum ya. Dertleşiyoruz falan böyle. Sonra kitap müzik bu gibi şeyler. Bir de resim tabii.
Uzaklara bir yolculuk fena olmaz
Olmaz mı? İlaç ilaç şekerim.
24 saat sahil kenarında bi evde kalmak, telefondan tvden dünyadan uzak sessiz sakin 24 saat istiyorum
Hayalini kurup planladığım tatilimi yapabilirsem fazlasıyla iyi hissedeceğim..
Akşam misafir olduğum iftarda mükemmel bir kavurma yedim, o iyi gelirdi.🙂
Çok uzak bir ülkede 2 haftalık tatil no telefon, no internet.
Şu çektiğim acının artık hafiflemesi çok yoruldum:(
Sevdiğim insanla, son ses şarkılar eşliğinde uzun bir yolculuk yapmak..
Şu an bana uyumak iyi gelir
bir balonda dünya turu atmak değilde, özel jetimde dünya turu atmak iyi gelirdi
Sevdiğim ve beni benim onu sevdiğimden çok daha fazlasıyla seven bir adamın kollarında olmak ve ömür boyu o kollarda kalmak
X kişinin bana mesaj atmasi.
Bana hiçbir şey iyi gelmez
Kaygılarımın bir nebze azalması
Deniz kenarında oturup dalga sesi dinlemek
Uyuyamam ben o balonda.
Şu an keyfim yerinde. 💙
bir sevdiğimin ya da sevgilimin olması
hiç çekinmeden her konuda dertleşeceğim biri
Uyku iyi gelir.
Cidden uyku çok iyi geliyor.
Istanbuldayim uskudarda geziyorum
Aaaa aynı yerdeyiz desene
😄
Köy tatili
Mayısta kısa bir köy tatili yapacağım az kaldı😀
Ondan gelen mesaj
Dua okumak bana iyi geliyor.
Para
Kahve
Uyumak çok uyumak
Kar yağarken denizde
Hiç bişey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?