Kucukluk fotograflarimi gordugumde kendimden igreniyorum, cok cirkinmisim?

Kucukluk fotograflarima bakiyorum ordada cirkinim, kucukken beni tatli bulurlardida simdi buyudukxe bakiyorum diyorum nasil tatli guzel buluyorlardi cok cirkin birseyim, igrenc, hicte tatli degil benim kucuklugumden daha tatli olan kucuk cocuklar vardir yani, evlat olsa sevilmez, zaten suandada cok cirkinim, kucukkende nasil olucagim belliymis, baskasinin cocugu olsaydim dalga gecerdim yani
Kucukluk fotograflarimi gordugumde kendimden igreniyorum, cok cirkinmisim?
Cevapla