Ne kadar saçma görünse de yapmaktan keyif aldığın birşeyler var mı?

Hüseyin abimin eve geldim. Ölüdenize geldim diye. 1 dk olmadı! Tuvaletim geldi diye alpi tuvalete götürdüm. Yanaklarını öperken puurt diye ses çıkarma oyunu oynamaya ara verdik 🤣 hava almaya çıktım. Terledim oynarken. En iyi çocuk, Yakın dostlarım çocukları. Beni mutlu ediyorlar. Oynamak eğlenceli, benim bu kadar mutlu olmamı eğlenmemi, hayattan keyif almamı çekemeyen dostlarımın ilk tavsiyesi seni de evlendirelim oluyor 🤣 böyle yaşamaktan şu an keyif alıyorum

Ne kadar saçma görünse de yapmaktan keyif aldığın birşeyler var mı?
Cevapla