#SheWolfWoman
#Hayattaki algılarınız sizce miyop mu hipermetrop mu?
#KişilikKarakter
#💗🌾

Hayata dair algılarınız uzağı mı yakını mı zayıf görüyor?
#SheWolfWoman
#Hayattaki algılarınız sizce miyop mu hipermetrop mu?
#KişilikKarakter
#💗🌾

Hayata dair algılarınız uzağı mı yakını mı zayıf görüyor?
Ben her şeyi olduğu gibi neyse o şekilde algılarım.. ama algıları karışan çok insan denk geliyor maalesef.. onları da siliyorum umursamıyorum hiç bir şekilde
Cevap
7Cevap
Hepsini gayet net algılıyorum ama bazılarını ben blurluyorum 😎
Uzaktaki zaten uzaktadır bana uzak Allah'a yakın olsun.
İşime gelmeyen hiçbir şeyi görmem anlamam bilmem 😂
Objektif ve subjektif olarak algılıyorum.
Belki geçiçi bir körlük hasıl oldu.
iki tarafıda eşit görüyorum
Miyop diyorum. Çok uzağı hayal dahi etmiyorum.
İki tarafı da eşit görüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?