Yıllardır yalnız yaşıyorum ve bu durumdan memnunum.
“Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları.” Nazım
Aslında yalnız yaşamayı sevmiyorsunuz öyle olduğunu sanıyorsunuz ama içten içe o evde birisiyle olmak size keyif veriyor bırakalım yalnızlık güzeldir harikadır boş kelimeler.. bir süre sonra yalnızlık insan kalbine santim santim ilerleyen bir cam kırığından farksızdır sizde o evredesiniz bunu kabul etmiyorsunuz o başka :)
Evet buna katılıyorum zaten ama o kişi yok 😅 Onun dışında da başka biriyle yaşama fikri hoşuma gitmiyor. Yalnız yaşayıp arada davet etmek, görüşmek daha güzel daha rahat bence. Bu hissettiğim şey de uzun süreli olmuyor, yarına geçer