Sizde kendiniz için böyle düşünüyor musunu bu kendini beğenmişlik mi?

Yani bulunduğum yerden mi kaynaklı bilmiyorum çebreme bakıyorum da beni taşıyacak erkek yok gerçekten mesala yemek yiyoruz bakıyorum ne oturmasını ne konuşmasını biliyorlar. Çok kişiyle oturmayıda sevmem. Ama bakıyorum böyle abazan olduğu belli yani aklı fikri uçkurunda bende orayı terkediyorum acaba düşünmüyorlar mı bu kızı ben düşürecek kapasitede miyim diye?

Sizde kendiniz için böyle düşünüyor musunu bu kendini beğenmişlik mi?
Cevapla