Sayaka'yı atardım muhtemelen ben çünkü o seven, en başından beri yanında olan fakat 3. planda kalan ve arkadaş olarak görülen o kişi benim:/

Sayaka'yı atardım muhtemelen ben çünkü o seven, en başından beri yanında olan fakat 3. planda kalan ve arkadaş olarak görülen o kişi benim:/

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
şarkı olabilir
https://www.youtube.com/embed/vu70X3e_83IBirebir aynısı.
Kedi, ben mesela yani.
Bu kadar havalı olmasada
Şimdilik bu
Ahacık bu sdksdk