Kırılgan olmak, zarara, yaralanmaya, başarısızlığa veya kötüye kullanıma hassas olma durumu olarak geçmektedir.
Peki size göre nedir?
Peki size göre nedir?
Kırılganlık bir eceldir aslında💔
Hayır kalbim bile kalmadı benim.
Cevap
3Cevap
Çıt kırıldım kategorisinde değilim. Kolay kolay her şeye kırılıp üzülmem. Biraz güçlü olmalı her konuda.
Orası öyle tabii ama her insanın kırıldığı bir nokta vardır😇
Kirilganim cunku hayatim boyunca kendimi hic ifade edemedim bu yuzden bu konuda ozguvensizim
Kendimi hiç ifade edemedim dedin bunu biraz açar mısın?
Bana her turlu kotulu yaptilar robot haline getirdiler bana hirsizlik tevavuz gibi seyler yaptilar sonra sinyal yaptirmaya felan zorladilar onlara birsey soyleyince kendimi ifade edince onlara deli gibi gorunuyordum kendime zarar veriyordum benim uzerime gelmesinler diye ama devam ettiler o yüzden bu tur sorunlarim cok oldugu icin artik kendimi hic ifade edemiyorum- buda benim derdim psikolojik destek almam lazim
Üzüldüm senin adına. Umarım kurtulmuşsundur
Rüyaların onlar yol göstericidir aslında. Bilinçdışı hakkında bilgi verir. Ama ağır şeyler yaşayan, travma yaşayan, depresyonda olan vb birçok insan için değişiklik gösterir.
Aile tarafından mı yaşadın?
Ablam ve annemde kucuken vuruyordu ailem benimle dalga geciyordu kimseyi sevmiyordum ve ruh halim iyi degildi daha 7-14 yasina kadar bunlar sürdu cok kotuydu - ailemden disardaki insanlar sirf bana kotuluk yapan insanlar yuzunden bana hirsiz diyorlardi - ortama cikamiyordum evde olsam annem ve ablam dovuyordu yengeme gitsem onlar aa yine hirsiz geldi diyordu - bilinc altimdan cikmak zor olucak gibi - hayatim iyi drgil suanda iyi degil hergun aklima geliyor - buna ragmen cennete gidemesem bosuna geldim diye bilirim bu dünyaya
Yaşadığın şeyler ağır olmuş. Etkisinden öyle kolayca çıkılabilecek şeyler de değil anladığım kadarıyla. Bunların yanında dışarıdaki insanların sana olan tutumu da senin suçlanmana neden olmuş. Bunlardan kurtulduğunu söyledin ama rüyalarında vs normal hayatında hala etkisinden çıkamamışsın. Rüyalarında bıçaklandığını görüyor olmak, ölüm korkusu mu yaşıyorsun? Güvensiz mi hissettiriyor bunlar sana kendini? Nasıl hissediyorsun?
Çok geçmiş olsun
Ölumden korkmuyorum bir kere bombayla ruyada ölmusdum ve bir tane melek gordum ondan sonra uyandim - ben peygamber bile gormusum hz. muhammed peygaberimizi- disardakiler bilmiyorum surekli o kisiler herkesin yaninda beni dovuyordu disardakilerde cani oldugu icin benim artik umrumda degil yani - bazen azrail görmek icin can atiyorum 1 yil azeail beklemis bir insanim- cok tesekur ederim insanlari iyi secin kiz olsun erkek olsun satten evlisiniz cok secici olun bazen güzel görunen cadi bile cikabiliyor sizi bir elma verir hayatiniz kabusa döner
İlginç rüyaların var. Teşekkür ederim 🙏
Pek kırılgan bir tip değilim
kırılganlık güveni sarsılmak gibi bir şey
Güvenin sarsıldı mı peki?
evet maalesef
Kırılganım esnek olmak isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar