Kişilik & Karakter Nerelisin dediklerinde nasıl cevap veriyorsunuz? Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Doğduğum yeri söylüyorum genelde Karşımdaki kişiye göre de cevabım değişebiliyor Nerelisin dediklerinde nasıl cevap veriyorsunuz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Babam Giresunlu eh ben de öyleyim o vakit :D 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben Ankara diyorum. ama Ankaralıya hayatta benzemem 0 0 Yorumla
etrial Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aslen nereli olduğumu söyleyip hiç gitmediğimi belirtiyorum. 1 0 Yorumla
Seinjerlin Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Ben hem doğduğum yeri hem de aslen nereli olduğumu söylüyorum. 😅 1 0 Yorumla
Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Nereli olduğumu söylüyorum :D hiçte benzetmiyolar inanmak istemiyorlar 1 0 Yorumla
Boğaalfa Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Ben Beşiktaş doğumluyum ailem Giresun hiç gitmedim doğduğum yeri söylerim 0 0 Yorumla
Konrad027 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Direk doğduğum yeri söylüyorum 1 0 Yorumla
ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Angaralıyım, kocam köylüyüm diyorum. 1 0 Yorumla
Daiys_m Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Dünyalı 1 11 Yorumla Boavistaa +1 yıl Diyebiliyorsan aferin Yorumla Daiys_m +1 yıl Niye diyemim uzaylımıyım ben Yorumla Boavistaa +1 yıl Evet Yorumla Daiys_m +1 yıl Nasıl Yorumla Boavistaa +1 yıl Şehir olarak sordum Yorumla Daiys_m +1 yıl Haaa Yorumla Daiys_m +1 yıl Onlarda şehir olarak söylüyor genelde yoksa kimse demez sen venüstenmisin dünyadan mı diye. Bende şakasına dünyalı diyorum. Tekrar sorarlarsa nereli oldumu söylerim🤷🏻♀️🐾🤷🏻♀️ Yorumla Boavistaa +1 yıl Sağ ol :D Yorumla Daiys_m +1 yıl 😂😂söylediklerim çok tuhaf oldu ama neyse Yorumla Boavistaa +1 yıl Sıkıntı yok alışığız tuhaflıklara :D Yorumla Daiys_m +1 yıl Aynen Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. Konyalıyım ama Konya'da doğmadım diyorum. 0 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı. Karşımdaki nereliyse ona göre cevap veriyorum 😂 0 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Bitlisliyim.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Babam Giresunlu eh ben de öyleyim o vakit :D
Ben Ankara diyorum. ama Ankaralıya hayatta benzemem
Aslen nereli olduğumu söyleyip hiç gitmediğimi belirtiyorum.
Ben hem doğduğum yeri hem de aslen nereli olduğumu söylüyorum. 😅
Nereli olduğumu söylüyorum :D hiçte benzetmiyolar inanmak istemiyorlar
Ben Beşiktaş doğumluyum ailem Giresun hiç gitmedim doğduğum yeri söylerim
Direk doğduğum yeri söylüyorum
Angaralıyım, kocam köylüyüm diyorum.
Dünyalı
Diyebiliyorsan aferin
Niye diyemim uzaylımıyım ben
Evet
Nasıl
Şehir olarak sordum
Haaa
Onlarda şehir olarak söylüyor genelde yoksa kimse demez sen venüstenmisin dünyadan mı diye. Bende şakasına dünyalı diyorum. Tekrar sorarlarsa nereli oldumu söylerim🤷🏻♀️🐾🤷🏻♀️
Sağ ol :D
😂😂söylediklerim çok tuhaf oldu ama neyse
Sıkıntı yok alışığız tuhaflıklara :D
Aynen
Konyalıyım ama Konya'da doğmadım diyorum.
Karşımdaki nereliyse ona göre cevap veriyorum 😂
Ankara
Bitlisliyim..