Beğenenlerin süperliği
Hiç kıymetli hissettiniz mi? Tarifini nasıl yaparsınız?
Beğenenlerin süperliği
Çokça hissettim 😊Mesela uzun zamandır görmediğim amcamın yerel basındaki bazı kişilere benden ötürü o benim yeğenim demesi. Tanımadığım bir masumcuğun tebessüm etmesi ve niceleri 😊
Gazeteci mi amca
Eski siyasilerden şu anda mevcut belediye başkan adayı. Amcam derken babamın kuzeninin eşi lakin benim için öz statüsünde 😊
Kısacası arkam sağlam diyorsun znsnsnsjsj
:)) Öyle bir gayem yok 😂lakin yanımda abimler varken bir kere bakarlarsa
Hissettim, insana bir bakınca içini görmek, bakışlarında minnet sezmek, sıcak bir sarılma, bazen iki yanağın yukarı toplanması, bazen bir damla yaş akması derim.. Sevilmek ve birinin sizi kendisinden çok düşündüğünü bilmek dünyanın en güzel hislerinden..
Evet çok güzel :
birinin sizi kendisinden çok düşündüğünü bilmek dünyanın en güzel hislerinden..
Benim sevdiklerim için tarifim böyle düşünüyorum ama son 2-3 senedir kendini düşün söylemleri moda oldu 😄
Annem hissetiriyor.. en çok
Tarifini yapacak olursam içinde kalbinde ısınmayan soğuk bir oda bir güneş tarafından ısıtılıyormuş gibi hissederim
Wow çok iyi Anne Aile herşeydir 🍀
teşekkürler..
Beşiktaş taraftarı olmak kadar kıymetli hissettiren bir şey yok.
Cevap
3Cevap
Hayır bir kere bile değerli ve kıymetli hissetmedim.
Hissettim kıymet bilen insanları sadece bir tebesümü bile sıcacık hissetirirl.. olmadığın yerde senin yerine düşünülmesi... sen seviyorsun diye ikramlardan sana da alınıp sana verilinceye dek saklanması... sen gitmeden sana yer ayırılması... gelisinle gözleri parlayan insanlar... kıymet en güzel böyle verilir herhalde
Teşekkür katkın için güzel yorum
Evet hissettim ama tarif edemem herkeste farklı hisler bırakır zaten bu benimki çok özeldi.
Hmmm tarifsiz olduğu için mi özel olduğu için mi
İkisi de 😄
Cok kiymetli hissettigim bir an olmustu , cok sicacik ve samimi hissettiriyor. Herseyi unutup o anin gercekligine daliyor insan.
Yok diyebilirim ama ebeveyn hakkını ödeyemem
Ailemden hiss ediyrm ama başka hayr dışarıdan birnden hiss etmedim
Evet mesela pahali hediyeler hep ailemden gelir. Başka kiymet veren yok
Sevdiklerim tarafından zaman çok hissettim
Evet hissetim 😅😅sadece babam tarafından
Kız babası🎉
🤷♀️🤷♀️
Eee ne demişler babası tarfindan sevilen bir kiz başkası kıza çok üzülür çünkü hayatında hiç babası ona kızmamıştır 😃🤗🤗
Bu sözü ilk defa duyuyorum haha güzelmiş
Kimse kızamaz
Duyman imkansız zaten arapça bi söz bu
Ve kızamaz zaten 😉😉
Hak ettiğim kıymeti hissetmedim hiç.
Evet hissettim çok güzel
Tarifi yok.
Sen yaparsın gene de
Kısmet.
O kadar çok güzeldi ki tarifi yok.
Bazı şeylerin tarifi olmaz haklısın
bunu bize hissettirdiler sağolsunlar
Bir Allah'ın kulu hissettirmedi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?