Zamanı 1 hafta geri alma hakkın olsa en güzel günlerini tekrardan tatmak için mi en kötü günlerini değiştirmek için mi kullanırsın?

Sadece bir seferliğine zamanı 1 hafta geri sarma şansın var ve bunu istediğin zaman kullanabileceksin.

.
.

Bu hakkını en sevdiğin, en güzel haftanı bir kez daha yaşamak, o duyguları tekrardan tatmak nirvanaya çıkışını yinelemek için mi kullanırdın? Yoksa en kötü gününde, yaptığın hataları, yaşadığın kötü olayları durdurmak, onları daha gerçekleşmeden engellemek için mi kullanırdın?

Zamanı 1 hafta geri alma hakkın olsa en güzel günlerini tekrardan tatmak için mi en kötü günlerini değiştirmek için mi kullanırsın?
Cevapla