
İstemediğiniz yerde olmak mı, istemediğiniz insanlarla olmak mı sizce daha sıkıcıdır?

İstemediğiniz yerde olmak mı, istemediğiniz insanlarla olmak mı sizce daha sıkıcıdır?
Sevmediğin yerde olmak daha zor. Sevmediğin insanlardan her yerde her zaman uzak durabilirsin. Sevmediğin yerde olmak zorundaysan mesela işin icabı orada isen ve başka bir iş yapma şansın yoksa bu zor bir durumdur ama bu zor durumu düzeltmek de imkansız bir şey değildir.
Sevmediğim insanlarla bilikte olmak çok zor gelir nereye gidersem gideyim cehennem gibi gelir modum düşer bulunduğum yerin güzelliğini bile farkedemem
🙋👍🤗❤️
Bunalır kaçarım direk, o değilde ben nasıl seni takip ettim
Sevmedin insanlarla olmak cinlet geçirir insan
Bizim kafalar aynı reis abim
Teşekkürler abim
Cevap
17Cevap
İkisi de aynı şey.. sevilmediğim yerde kalmam hiç bir şekilde.. ya da sevilmediğim yere dönmem. huzur bulduğum yerde kalırım sadece
Sevmediğim insanlarla bir ortamda olmak istemem.
Her ikisi de çok zor. Benim için mekanlar çok önemli. Gittiğim yerlerin enerjisini direkt hissederim. Bu yüzden sanıyorum ki sevdiğim bir yerde olursam sevmediğim kişilere de geçici süreliğine katlanırım gibi geliyor.
Ben de mekânlardan çok etkileniyorum, sevmediğim bir yerin yanından bile geçmek istemiyorum.
Sevmediğim insanlarla olmak sıkıcıdır bence
Sevmediğim insanlar sevdiğim bir yeri bile sevmedigim bir yer haline getirebilir ama sevmediğim bir yerde sevdiğim insanlarla olursam orası güzelleşebilir
Sevmediğim kimyam tutmayan insanlarla olmak diyorum. Bazen mecburen de olsa sevmediğimiz yerde , ortamlarda bir kaç saatlık kala bildiğimi düşünüyorum.
Sevmedigim yeri de zaten sevmedigim insanlar olusturduğy için sevmiyorumdur. O yüzden sevmediğim insanlar
Sevmediğim yer daha zor bence , sevmediğim insanları umursamamaya çalışırım🤒
İstemediğimiz insanlar mutlaka çevremizde oluyor ister istemez alışkınım ben😁🤭😀
Ebet benim seninle kankin arasındaki bağı kıskandığım gibi mi😂
Bence de sencesi sjjfjd
Sevmediğim insanlarla olmak çünkü sevdiğim yerde olsa o kişilere katlanmak istemem genelde tartışma çıkarmam cvb vermem o yüzden uzak durmak daha iyi. Sevmediğimyere katlanabilirim.
Sevmediğim bir yerde sevdiğim insanlarla olabilirim. Sevdiğim biri için sevmediğim insanlara da, sevmediğim yerlere de tahammül edebilirim..
Sevmediğim insanlarla sevdiğim yerde bile olmak istemem ki.
Sevmediğim insanlarla bi yerde olmak daha zor dayanması
Her ikisi de sıkıcıdır. Sevmediğim bir yerde olunca kibarca müsaade edip ayrılırım.
Sevmedigim, icinde yabanci hissedip ait olmadigim bir yerde olmak derim.
sevmediğim yerde olursam bit şekilde işe mizah eğlence katmayı başarırım da insanlarla aynı yerde kalmaya tahammül edemem
Sevmediğim insanlar ile birlikte olmak
Ben her yeri sevebilirim ama herkesi sevemem. O yüzden sevmediklerimle olmak daha kötü, zor. Bir yeri sevmeme bir köpek görmem bile yeter
İkisi de birbirinden beter
Evet diken üstünde olmak berbat bir his
İştemedim insanlarla oymak çuk jor
ikiside çok ama çok zor
Ben seni seviyorum moralini bozma
Sevmediğim insanlarla olmak zor
Sevmediğin insanlarla tabiki
Sevmediğim insanla aynı ortamda olmak
Yaaaa off ıkiside cok zor
İkiside çok zor
Sevmediğim biriyle vakit keçirmek.
sevmediğim insanlarla olmak
Sevmediğim insanla oturmam
Sevmediğim insanlarla aynı yerde olmak.
Sevmediğim insanlarla..
Sevmediğim insanlarla olmak
Sevmediğim insanlara sevmediğim yerde olmak
niye hep bir tercih zorundayız ki
Sevilmeyen insanlarla olmak zordur.
sevmediğüim insanlarla olmak
Sevmediğim insanlarla uğraşmak daha zor
Sevmediğim insanlarla olmak daha zor
İkisi de
Sevmedigim yer bence
Sevmediğim bir yerde olmak
İkisi de 😂
İkiside berbat
İkisi de
ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?