Güncellemeler
+1 yıl
Bazen ölmek istersin. Ölemezsin. Ölemediğin için ağlamak istersin. Ağlayamazsın. Tek yaptığın geceyi kahve bardağına doldurup, boğulurcasına yudum almaktır. Ölmediğin için şaşkın, ağlayamadığın için yorgunsundur.
Hiç sevildiğinizi sanıp sevilmediğiniz oldu mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet oldu..
Çokk
Geçmiş olsun
oldu yaa
Geçmiş olsun
Oldu
Geçmiş olsun
Maalesef evet
Geçmiş olsun
Çok oldu
Geçmiş olsun