En son Kasım ayında dışarı çıkmıştım? Dışarısı ilgimi çekmiyor? Evde yaşamayı seven var mı?

Benim gibi evde odadan odaya yaşamayı seven var mı? Dışarıya ve insanlara dair hiç bi ilgim yok 50 yıl bile böyle yaşarım gayet mutluyum.

En son Kasım ayında dışarı çıkmıştım? Dışarısı ilgimi çekmiyor? Evde yaşamayı seven var mı?
Cevapla