10 üzerinden 6 olan kıza neden genellikle 10 üzerinden 2 filan erkek gelir?

Bazen yakisikli erkeklerin benimle ilgilendiği oluyor ama genellikle tanışmak isteyenler ortalamanın epey altında niye böyle ya
10 üzerinden 6 olan kıza neden genellikle 10 üzerinden 2 filan erkek gelir?
Cevapla