Merhabalar Herkese 🌸

Eskiye kıyasla daha iyi bir insan mısın?
Merhabalar Herkese 🌸

Eskiye kıyasla daha iyi bir insan mısın?
Ben eskisine göre daha iyi empati yapıyorum.. özellikle de benzer acılar yaşadığım insanın yerine kendimi koyuyorum mesela.. ama zamanla duygularım tam tersi azaldı.. sadece iyiliği hak edenler everiyorum bundan sonra.. çünkü iyi niyet kaybetmeye neden oluyor bu hayatta maalesef ki..
Ben her zaman iyi birisiydim hiç bir zaman çizgisini bozan birisi olmadım veya kötü sadece yaş aldıkça olgunlanştım. Hatalarım olmadı mı? elbette çok hatalarım oldu bu hayatta ama çokta güzel dersler çıkardım önemli olanda bu zaten yapılan hatalardan ders alabilmek..
İyiden kötüden kasıtsız daha bilinçliyim eskisine göre. Hayattaki derslerini öğrenmiş, sükun içinde, daha anlayışlı ve halden anlayabilen bir insanım bir zamanlara nazaran
genel yapım değişmedi ancak sürekli iyi olma durumum değişti.. eskiden herkese karşı iyiydim, şu an sadece iyi olana iyiyim..
teşekkür ederim..
Cevap
21Cevap
Hayır düşünmüyorum. Yerine göre biriyim. Kimse kendini iyi ya da kötü diye kategorilendirmemeli zira adil bir tablo çıkmaz ortaya.
Eskisine göre ikisini de halen dengede tutuyorum ama ikisi de çok güçlü
Eskiye göre de iyi biriyim ama artık kim nasıl davranıyorsa ona göre...
Ben hala dışarıya aynı benim ama şu var ki kendi içimde değiştim. Artık kimseye kendimden fazla değer vermiyorum ve üzülecek kadar önemsemiyorum 😇
En güzeli :) sen de kendine karşı daha iyisin
Artık gereksiz üzüntüleri atmanın vaktiydi bence
Benim kimseye zararım dokunmaz sebepsiz yere birde hep aynıydım hiç değişmedim insanlara olan saygım sevgim değişmez insana göre değişir eskiden neysem aynıyım iyilik konusunda da
Kesinlikle hayır. 17 yaşından sonra kötülüğü öğrenmeye başladım. 21 yaşında iyiliği kaybetme yolunda ilerledim. Şu an iyi ve kötü arasında bir yerlerde yaşıyorum.
Hep iyi niyetli biriydim zaten ama son zamanlarda kendimi daha çok düşünür oldum, biraz bencil biraz umursamaz. Böylesi daha iyi
Bir kaç gün öncesine kadar iyiydim. Şimdi kötüyüm. İşler ne zaman buraya kadar geldi anlamadım. Bir kırılma noktası galiba.
Hayır eskisine göre daha nötr biriyim, gereksiz ve değmeyecek iyilikler yapmayı tercih etmiyorum.
Hayır, önceden daha saftım kolay kandırılıyordum. Şimdi daha acımasız ve duygusuz davranıyorum. İnsanların çoğu iyiliği hak etmiyor..
Daha İyi ve utangaçlıktan saflıktan kurtulmuş birisi olduğumu düşünüyorum
Evet, eskiden daha ketum, bencil ve daha böyle şey biriydim. Tatsız
Eskisine oranla çok daha önceden olmam gereken kişiyim diyeyim..
Her zaman aynıydım, hamurumda bozulma çizilme olmadı.
Eskiye göre daha iyi ama daha mutsuz, neyse yakalıcaz mutluluğu
Her zaman iyiydim, o yüzden daha iyiyim demek doğru olmaz
Birileri için kötü olsam da, ben şimdiki halimi daha çok sevdim
Eskiye kıyasla daha da kötü biriyim hfhf çünkü iyiliğimin kıymeti bilinmedi
Kendimi adım adım da olsa geliştirmeye devam ediyorum
Ben her zaman iyi biriydim
Hayır gittikçe şeytanlaşıyorum
İyi biri miyim bilmiyorum ama olgunlaştım diyelim
Eskiden daha iyi biriydim sonra uyum sağlamayı öğrendim diyelim
Baya hemde yine o canavar yanım var ama kötülük yapmıyorum ndns
İyi miyim bilmem ama eskisi kadar enayi değilim
Hayır git gide deli oluyorum 😂
Her zaman iyi oldugumu düşündüm diyelim
Hep iyi insandım. Eski diye bir şey yok.
Daha felaket demek doğru olurdu hjkl
zaman geçtikçe insan olgunlaşıyor
Hiç kötü insan olamadım ki beceremiyorum
daha kötü bir insanim
Eskiye göre daha kötü biriyim
Evet daha az hata yapar oldum
Hep iyidim ve hala iyim
Ben hep iyiydim zaten. İnsanlar kötü.
Hangi bakımdan?
İyi niyet, eylemler, kişilik vs.
Evet, daha iyiyim.
Ben hep iyi biriydim
Tabiki hayır
Aynıyım bence
Daha kötüyüm
bilemem aşkom
düsünüyorum
Düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?