"Oğlum yok." demeyin geleceği düşünerek cevaplayabilirsiniz.
Lütfen gerçekçi ve dürüst bir şekilde cevaplayın.

"Oğlum yok." demeyin geleceği düşünerek cevaplayabilirsiniz.
Lütfen gerçekçi ve dürüst bir şekilde cevaplayın.

Benim gibi hanım hanımcık biri olabilir. Ama işini bilsin (kötü manada değil).
🌸
Istemezdim, çok affediciyim ve bir kadının her hatayı affetmesini istemezdim
Cevap
3Cevap
Oğlum olsun istemem :D
Benle evlenen karı şanslı. Zeki, çılgın, kralına kafa tutan asi ve şerefli bir evlat sahibi olur fjjsj
Kral kendimi biliyorum haliyle çocuğu ben yetiştircem için her şeyi bilen bir fırlama olacak djsjja
Evli de değilim. Yorum yapamıyorum.
Kesinlikle isterdim
Hemde nasıl çook isterim çok 😃
Benden daha iyi birisi olsun.
İsterim çünkü kötü biri değilim
10 oğlum olsun isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar