Dün bomba gibiydim hiçbir şeyim yoktu. Bugün bi halsizim, bi sümüklüyüm ki sormayın. Yanlışlıkla 422. yaşıma geçtim sanırım nasıl düzelticez bunu😭.
Genç ve çıtır halimi özledim

Dün bomba gibiydim hiçbir şeyim yoktu. Bugün bi halsizim, bi sümüklüyüm ki sormayın. Yanlışlıkla 422. yaşıma geçtim sanırım nasıl düzelticez bunu😭.
Genç ve çıtır halimi özledim

Sen her zaman genç ve çıtırsın. Çünkü benim çıtırımsın. Çok güzel ve harika bir ömür diliyorum. Tabi ki benimle. 😜
Sensiz zaten çok güzel ve harika bir ömür geçiremem ki🥹🥹😘
Doğum günün bugün müü
Evet🙄
Benim de bugün. İyi ki doğdun 🌸
Yaaa seninde doğum günün kutlu olsun💞 nasıl güzel bir tesadüff
Evet ya gerçekten öyle. Hem aynı gün doğmuşuz hem aynı yaştayız. Teşekkür ederim ayrıca 💙
Cevap
10Cevap
kendiliğinden geçer
Kayan yıldızı beklemen gerekecek. Kayan yıldız görürsen ;dilek tut🤭
Sağlıklı ve bol paralı nice yılların olur, sevdiklerinle beraber.
Teşekkür ederim ☺️
Bi kurabiyeli canga ye aynen devam 😃👍
Mutluş yıllars, geçmiş olsunlars 🎉🎉
Teşekkür ederimm
girdiğin kapıdan geri çık ve sonra geri geri 422 adım at 24 e geri döneceksin
Sayamam o kadar kafam karışır
he tamam o zaman zaman makinesine gir 422 tuşla geri gel
Salgın var sanırım. Ben de bir haftadır öksürüp duruyorum, boğazım kupkuru. Gerçi bugün biraz daha iyiyim dün Acil'e gittim ve ilaç aldım da.
ohooo ihtiyar yaşlanmışsın, nice senelere
Çöktüm valla ühüüh
Olum ben de 2 gün önce 26 oldum 😭
Yiaaa hepi börtdeyy
Teşekkürler ama hepi değil sed 😭
Hepi dediysem hepi olacak
Olur
Mutlu yıllar ve geçmiş olsun.
Teşkürler
Yürüyen bir ceset gibisn desene
En güzel yaşa girmişsin yaaaaaa
Bende öyleyim bu ara
Kuvvetli sümkür :D
Ben de yanlışlıkla 30 oldum kzkzkks
İçin geçmiş
Valla ya
Botoks yaptır growth hormonu kullan genç kal :D
Artık çok geç
Ctrl z yap bi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar