Kişilik & Karakter Sevdiğiniz içinmi istersiniz istediğiniz içinmi seversiniz? tilmiyz Takip Et Xper 5 Yaş: 48 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl ya da şöylede diyebiliriz sevdiğin içinmi istersin yoksa istediğin içinmi seviyormuş gbi yaparsın? Sevdiğiniz içinmi istersiniz istediğiniz içinmi seversiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. sevdiğim için ve istediğim için 0 0 Yorumla
TuruncuJaponBalığı Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Sevdiğim için isterim 1 1 Yorumla tilmiyz +1 yıl tebrikler Yorumla
Daiys_m Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Galiba 1 7 Yorumla tilmiyz +1 yıl ne galiba? Yorumla Daiys_m +1 yıl Galibaa Yorumla tilmiyz +1 yıl tamamda hangisine galiba:)) Yorumla Daiys_m +1 yıl Birine ama hangisi olduğunu bilmediğim için cevabım galiba Yorumla tilmiyz +1 yıl hımmm ikiside olur o zaman :)) Yorumla Daiys_m +1 yıl 👍🏻👍🏻👍🏻 Yorumla tilmiyz +1 yıl çook uzaktasın sanırım işaretin çok soluk çıkmış:) Yorumla
Tuubaaao6 Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Sevdiğim için 😋😬 1 22 Yorumla tilmiyz +1 yıl olması gereken bu tebrikler:) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl aaaaa 😯 sahiden mi🥰😋😬 Yorumla tilmiyz +1 yıl cidden bak:)) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl Hadi ya deme 🙉 öyle demeee:)) Yorumla tilmiyz +1 yıl dedim bile bak :)) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl Aa 😯 bana güldü 👀:)) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl Aaaaaaaa:)))😉 Yorumla tilmiyz +1 yıl yok gülücüğe gülücükle karşılık verdi diyelim:)) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl :(( Yorumla tilmiyz +1 yıl biz tebessüme devam:)) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl 😉☺️ Yorumla tilmiyz +1 yıl bak bunu çözemedim:)) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl Tebessüm ediyorum yaaaa:) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl Akıllım :) Yorumla tilmiyz +1 yıl hımmm çok tatlı oluyorsun bence böyle:)) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl hım 🙄 ilk defa hayatımda böyle bir iltifat aldım dermişim haha 😜 Yorumla tilmiyz +1 yıl bence ilk te değil sonda olmıycaktır güzelliğiniz hiç solmasın yüzünüzden gülücük kalbinizden sevgi eksik olmasın:)) Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl Merci 😊 Yorumla tilmiyz +1 yıl özelden yazma şansımız yokmu acaba? Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl Özeli hiç sevmiyorum ben;) Yorumla tilmiyz +1 yıl çok anormal bişey değil sohbet ediyoruz? Yorumla Tuubaaao6 +1 yıl Peki 👌 ekleyeyim ama şimdilik sadece ekleyeceğim Yorumla
bsrtpl Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. ikisinde beni üzer, gereksiz ikiside 0 1 Yorumla tilmiyz +1 yıl neden diye sorabilirmiyim? Yorumla
tugce082000 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı. Seviyorum diye isterim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Sevdiğimiz için tabi ki 1 3 Yorumla tilmiyz +1 yıl aklın yolu bir diyorsunuz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynen öyle Yorumla tilmiyz +1 yıl tebrikler hanımefendi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
sevdiğim için ve istediğim için
Sevdiğim için isterim
tebrikler
Sevdiğim için.
Galiba
ne galiba?
Galibaa
tamamda hangisine galiba:))
Birine ama hangisi olduğunu bilmediğim için cevabım galiba
hımmm ikiside olur o zaman :))
👍🏻👍🏻👍🏻
çook uzaktasın sanırım işaretin çok soluk çıkmış:)
Sevdiğim için 😋😬
olması gereken bu tebrikler:)
aaaaa 😯 sahiden mi🥰😋😬
cidden bak:))
Hadi ya deme 🙉 öyle demeee:))
dedim bile bak :))
Aa 😯 bana güldü 👀:))
Aaaaaaaa:)))😉
yok gülücüğe gülücükle karşılık verdi diyelim:))
:((
biz tebessüme devam:))
😉☺️
bak bunu çözemedim:))
Tebessüm ediyorum yaaaa:)
Akıllım :)
hımmm çok tatlı oluyorsun bence böyle:))
hım 🙄 ilk defa hayatımda böyle bir iltifat aldım dermişim haha 😜
bence ilk te değil sonda olmıycaktır güzelliğiniz hiç solmasın yüzünüzden gülücük kalbinizden sevgi eksik olmasın:))
Merci 😊
özelden yazma şansımız yokmu acaba?
Özeli hiç sevmiyorum ben;)
çok anormal bişey değil sohbet ediyoruz?
Peki 👌 ekleyeyim ama şimdilik sadece ekleyeceğim
ikisinde beni üzer, gereksiz ikiside
neden diye sorabilirmiyim?
Seviyorum diye isterim
Sevdiğimiz için tabi ki
aklın yolu bir diyorsunuz
Aynen öyle
tebrikler hanımefendi
Sevmesem çakar geçer umursamam kdksj
Sevdiğin için istersin