Bu kişi işyerinde yönetici ve güya beraber çalışmamız gerekiyor. İşle ilgili konularda birebir görüşmek istediğimde geri çeviriyor. Bir insanın hiç müsait olmaması mümkün değil diye düşünüyorum. Daha az önce başka kişilerle sohbet ediyordu. Bana böyle bir zaman ayırmak mı istemiyor? Benimle ilgili bir sorun mu var? Yoksa direk olarak onun takımında olmadığım için uğraşmak mı istemiyor? Biri benimle bu kadar çok konuşma talebi olduğunu söylese merak ederim.
Daha geçen akşam yanında oturmuştum, iyiydik gayet, bana içecek hazırladı, benimle sohbet etmeye beni konuşturmaya çalıştı hatta, İşle ilgili değildi...
Daha önce de fiziksel bir işte yardım istemiştim, yardım etmişti. Sonra konuşmak istediğimi söyledim, müsait olunca konuşacağımızi söyledi ama asla müsait olmadı. Beklentim de yoktu zaten..
Bir projede beraber çalışmamız gerekiyor, o projede benim olacağım kesin değil şu an ama sırf benden kaçındığı için benim yerime başkasını almayı önerir diye endişe ediyorum.. Hiç konuşmadan nasıl aynı proje ekibinde çalışacağız? Konuşma talebimi mesaj olarak iletmiştim, acaba direk gidip konuşsam mı boş zamanımda? Ama onun da müsait ve o an başka işi olmaması gerekiyor. İş yemeğine davet et falan demeyin sakın, adam daha benimle konuşmuyor, yemek mi yiyecek, yemeğe arkadaşlarıyla çıkıyor genelde, ikimiz birebir çıksak herkes yanlış anlar. 😅
Bir erkek neden konuşmaktan kaçınır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer