NARSİST insan kimdir?
Hep anlaşılmayı bekler (Bir onun derdi vardır çünkü.)
Başarılarınızı görmezden gelir. (Benim takdirimemi ihtiyacın var, der.)
Söylediklerini ve yaptıklarını kabul etmez. ("Ben öyle bir şey demedim, yapmadım" der.)
Gönül almayı bilmezler, hep onların yerine konuşmak zorunda kalırsınız.
Size ihtiyacı varsa bir anda iyilik hali gelir.
Teşekkür etmeyi lütuf olarak görürler. (Özür diledim işte daha ne istiyorsun, der)
Aşırı kibirlidirler hata yapabileceklerini asla kabul etmezler.
Hep anlaşılmayı bekler (Bir onun derdi vardır çünkü.)
Başarılarınızı görmezden gelir. (Benim takdirimemi ihtiyacın var, der.)
Söylediklerini ve yaptıklarını kabul etmez. ("Ben öyle bir şey demedim, yapmadım" der.)
Gönül almayı bilmezler, hep onların yerine konuşmak zorunda kalırsınız.
Size ihtiyacı varsa bir anda iyilik hali gelir.
Teşekkür etmeyi lütuf olarak görürler. (Özür diledim işte daha ne istiyorsun, der)
Aşırı kibirlidirler hata yapabileceklerini asla kabul etmezler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayatımdan silerek ve almayarak
Bir tanesi vardı narsistliğini az da olsa söndürdüm ama sürekli ilgi sürekli övülme kendini övme küçük dağları ben yarattım tavırları
Muhatap dahi olmam.. Kendilerini önemsiz hissettirmek lazım zira.. Biraz ego zedelenmesi yaşaması gerekir..
Zor insan tipi valla ama illaki hayatin bazi donemlerinde karsilasiyorsun maalesef
S. git diyorum 😁😁 yaşım 36 uğraşamam bu yaştan sonra narsistle falan
Kişilik bozukluğu , sürekli manipüle ederler seni. Karşılaştım bu tip insanla.
Konuşmuyorum öyle insanlar ile.
Uzak durmakta fayda var...
Çevremde tutmayarak. Tavsiye ederim 😂
Hayatimdan cikartiyorum
Manipule ederek