Eski yaşantılarım bana güç veriyor. Üzüntümü yaşadıktan sonra tabi😅


Kendimin en iyi dostu yine kendimim ve kolay kolay asla modum düşmez. Çevremdeki insanları da silkeleyen kişi yine benim. Hayat kısa, hayıflan hayıflan nereye kadar.
Elhamdüllilah ve cok sükür Allah kimseye kaldiramicaği yükü vermez diyerek bol bol dua ederek hayati yasamak nasip oldukca hem inişli hem cikisli hemde değisik duygularla karsilaşma ihtimali yüksek kendimizi geliştirelim diye... Allah daima yardimcimiz olsun
Bunu tek yaşayan ben değilim insanlar nasıl baş ediyorsa bende baş ederim diyorum. Her konuda böyle bu djxj
Canımı sıkan eylem ve söylemlerin önem derecesiyle doğru orantılı olarak mutlaka daha büyüğünü göz önünde bulundurarak bu da geçer ya Hû diyorum.
Cevap
21Cevap
Eskiden derdim de artık demiyorum pek.. yoruldum ve tükendim çünkü
Dönüp arkaya bakarsan atlatamazsın dik duracaksın çok fazla kafaya takmayacaksın her şey olacağına varıyor
Ben, her şeyi kafama takar ve kendimi yiyip bitirip üzülürüm. Ama sonra derim ki: "Ben, neleri neleri atlattım? Bunu mu atlatamayacağım?"
Cok anlatmayı değil de daha cok dinlemeyi seviyorum genelde dert anlatılır bana
Boş ver gitsin, git kendine güzel bir yemek ısmarla diyorum:)
Gel beraber olsun:)
Geleyim beraber olsun o vakit:)
Bende aynı şekilde eskiden olanlar ve bugüne kadar etrafımda gördüğüm şeyler dikkatli olmamı ve amaaaan bu da geçer dememi sağlıyor 😇
Canımı artık kolay kolay bir şeyler sıkmıyor alışmışlık olduğu için umursamadan hayatıma devam ediyorum.
Neler yaşadım neler hepsi geçti gitti o yüzden kafaya şapkadan başka bir şey takmamak gerek
Nelere katlandı bu yürek buna da katlanır elbet:)
Ama olsun hepsinin farklı bir tadı var damağımda 😂
Hem sorudaki sözü söylerim hem de elimdekilere odaklanırım ve bunlar için şükrederim..
Artık atlatmak istemiyorum bitecek diye teselli oluyorum her şey
Çok şey atlattığım için bünye alışmış artık. Atlatırım diyorum
Diyorum ya bazen yalan yok, ben neleri atlattım bu bana koymaz diyip devam ediyorum
En zor dönemeçleri yalnız dönünce ister istemez diyorum ebet
Senin kafanı meşgul edecek ve canını sıkacak kadar değerli değil, devam et diyorum..
Valla çok güzel diyorum hem de
Omuz vereyim mi😂
Sağ omuzumu verdim 😂
Başını yasla 🤗
Oyyss 🤗
Atlarsan da yaptıkları koyuyor insana
Evet diyorum bazen tesellim öyle düşünceler oluyor
O demez miyim illa kendime bir çözüm bulurum..
İllaki bi yol bulunur😎
Demiyorum geçmesini bekliyorum
Kafamda arka planda Sezen Aksu, geçer çalıyor.
Tecrübelerimiz farklı
Evet kesinlikle öyle oluyor..
Kırıldıkça keskinleşiriz 🤣
Kesinlikle diyorum.
daha ne görecem zaten iplemiyorum
mümkün
E öyle ama 😅
bazen
Diyebiliyorum.
diyemiyorum
Evet
yok. diyemiyorum böyle
Derdi aşk olanı dertsiz sayarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?