Hiçbir erkeği kendime yakıştıramıyorum, bunu nasıl yeneceğim?

Merhaba arkadaşlar günaydın Arkadaşlar ben 34 yaşında bekar bir kızım ama hiçbir erkeğe kendimi yakıştıramıyorum bana bakmazlar hissine kapılıyorum daha öncede kayınvslide adayları beni beğenmedikleri için benden birsey olmayacağını söylediler bie erkekte gelipte seni tanımak istiyorum gibi beğendim hoşlandım gibi şeyler söylemediler bu durumu yaşıyorum bunu nasıl yenicem?

Hiçbir erkeği kendime yakıştıramıyorum, bunu nasıl yeneceğim?
Cevapla