Benim için çok karışık yaaaa hepsi bi arada diyelim biz 🤭🤭🤭😅😅
Modum ne kadar üzgün olsamda 2 kişi sadece morelimi düzeltiyor sadece 1 zaten biliyor kendini 🤗🤗😅😅
Benim için çok karışık yaaaa hepsi bi arada diyelim biz 🤭🤭🤭😅😅
Modum ne kadar üzgün olsamda 2 kişi sadece morelimi düzeltiyor sadece 1 zaten biliyor kendini 🤗🤗😅😅
Benim hissettiğim duygusal olmaktı 😁
😅😅
Hiç de sevmem 😂
😂🤣🤣neden
O ne öyle ya 😂
Kiz belirsiz belirsiz cevap veriyorn🤯🤯🤯🤯🤯
Bu arada bu biri sensin morelimi düzelten kişi 😂😂👋👋
Hissizlik :D
😂😂😂😂😂
Böyle bir cevap aklıma hiç gelmemişti ama üzüldüm çünkü boş boş bakar insan bu duygu çok yorar insanı gercekten🥺🥺🥺🙁
Cevap
10Cevap
Fenerbahçe’nin galibiyeti mutlu etti beni gün sonunda..
Çok şükür biraz durgun biraz keyifli idare ediyoruz
Asla üzgün değilim bahar geliyor önümüz yaz daha ne olsun bugüne bin şükür
🤗🙂
Iyi 😏😏😏
🙃🙂tamam
Yorgun ve mutsuzdum sanırsam
Allah mutluluğunu daim etsin..
Teşekkürler
Iyiyim normal hissediyorum çok degismedi modum
Mutluluk olmuştu dün.
Uykusuzluk
Galatasaray kazandı mutluyum
Üzüntü.
Yanlızlık
Boşluk.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar