Urkutucu ya bende oyle olursam Sevdim mi tam seviyorum
Zaaf oluyor resmen...
Urkutucu ya bende oyle olursam Sevdim mi tam seviyorum
Zaaf oluyor resmen...
Bunun sebebi erkeklerin kadın gibi kadınların ise erkek gibi role bürünmesi yani kadın kadın olmakdan çıkmış erkek erkekcik olmuş bu olayın zarf ile alaka bizim ülkemizde dişi sineğe seni seviyorum diyen erkekler yüzünden kadınlar kadın olmak dan çıktı
Bilmiyorum dayi
Tırsıyorum keşke p. c. erkek gibi daha duygusuz olsaydım
O zaman değerli olurduk
Karısına söz geçirmek derken? Bu nasıl bir laf? Kadınlar sizin söz geçirmeniz gereken varlıklar değil. Biraz saygı duymayı öğrenmeniz gerekiyor
Baskın karakterli...
Söyle düşün
Bir erkek senden daha baskın karakterliyse ona saygı duyup hürmet etme ihtimalin mi daha fazla
Yoksa senin daha baskın oldugun ilişkide mi?
Kadın daha baskinsa
Daha mutsuz ve erkeğine saygı duymuyor
Erkeğin tabiki daha baskın olması gerekiyor da bu söz geçirmek anlamına gelmiyor yani
Erkek daha baskın da olsa her dedigi olacak, her sözü yerine getirilecek diye bişey yok yani
Baskın olması bu demek zaten
Daha nasıl baskın olabilir?
Bu demek değil işte. Biz kukla değiliz. Baskın olmanız bize her istediğinizi yaptiracaginz anlamına gelmez.
Baskın karakter olmak höt höt diyerek emir vermek değil. Baskınlığın ne olduğunu bilmeden de baskın biri olamazsınız zaten
Ne demek peki baskın olmak?
Araştirirsan daha iyi açıklamalar bulabilirsin. Ama senin sandığın gibi masaya yumrugu vurup baskıyla sözünü dinletmeye çalışmak, her dediğini yaptırmak falan değil o kesin
Ben ne olduğunu biliyorum
Şimdi sen iddia edince
Fikrini merak ettim
Çünkü bir fikre karşı koymak için
Fikir sahibi olmak gerekir
Fikir sahibi olmasam yorum yapmazdım.
Ne olduğunu bilsen aciklamanda kurduğun cümleyi baskın karakter olarak tanımlamazdın bu arada
Uzun uzun yazmam için
Karşımdakinin fikir belirtmesi lazim
Nasıl senin kestirip atasın geliyorsa
Bende kestirip atiyorum
Tam olarak budur
Fikrini dayatmak
Manipule etmek
Mesela bir kadın düşün
Kadın mini etek giyiyor
Sende rahatsızsin ve böyle birisini kabul etmeyecek bir tipsiz
Kadına 2 türlü yaklasabilirsin
Ya mini etek giyme istemiyorum dersin
Ya da mini etek giymek senin tercihin
Ama ben seninle ciddi düşünemem yaşam tarzıma ters dersin
Kısacası manipule sanatidir
E böyle açıklarsan buna kısmen katılıyorum derim tabi
Manipülasyon olayı var, ikna kabiliyeti var, politik davranış var, tatlı dille ikna etmek, karşındakinin gönlünü yaparak karar verici olmak var. Var da var.
Tamam işte aynı şeyi diyorum😂😂😂
Biri beni dövsün...
Aynı pohun laciverti
Pohun süslenmiş hali
Ama poh aynı pog
Okey
Cevap
2Cevap
Söz gecirmek igrenc bi tabir bu arada sen korkmaya devam et sjsj
Aynennn kelimwde boğul
Yıkık erkekleri kadınlar Bile çekici bulmaz
İlişki yönetmek değil yaşamaktır. Eğer yönetmek, dizginleri elinde tutmak olarak bakıyorsan haklısın. Böyle devam 😂
Tan olarak onu diyorum
Erkeğin daha baskın olması...
neden söz geçireyim ki benim sevgilim var sürekli ortak kararlar alıyoruz herzaman ikimzide baskın değiliz en doğrusuda bu
Söz geçirmek? Hiç yakıştıramadım
Baskın anlaminda
Niye hepiniz tersten anlıyorsunuz
Anlamıyorum ki
Kadın milleti niye detayda boğuluyor
Özünü anla kelimede bogulma
Baskın mı allasen, hepsi annesinin prensesi olmuş
Kadınlarda fazla cazgar ve erkeksi...
Kadın dediğin itaat edef
Dediğim dedik
Çaldığım düdük olmaz yav
Kadın dediğin diye başlayan hiçbir cümleyi ciddiye almıyorum.
Millet uzaya çıkıyor biz daha mağaramızdan kafamızı çıkaramadık.
Tek katıldığım nokta şu devirde iki cinsin de saçma sapan bir şeye dönüşmesi
Önceden bende modernizmin safsatalarina kanardım
Sonradan anladım ki atalarımızın ögretilerinin eski olması geçersiz pldugu anlamına gelmiyor
Maalesef İnsan biyolojik bir varlık
O kadar gelişmeye rağmen hala davranışları çokta değişmedi
Biyoloji yenilmiyor
Kılıbık koca olacaksın işte.. üzme kendini..
Yok kral örneğini çok gördüm.
Öyle erkek mutsuz erkektir
Ben kafayı yerim
Söz geçirmek?
Daha baskın?
Hayvanlikla alakası yok
Söyle düşün
Bir erkek senden daha baskın karakterliyse ona saygı duyup hürmet etme ihtimalin mi daha fazla
Yoksa senin daha baskın oldugun ilişkide mi?
Kadın daha baskinsa
Daha mutsuz ve erkeğine saygı duymuyor
Evet her zaman haklıdır kadınlar
Evet burada anonim insanlara kendimi kanıtlamaya calisiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?