Neden 15-25yaş aralığı gençlik yaşıyken 25yaş üstü orta yaşlı veya yaşlı olarak algılanıyor?

Haksızlık değil mi? Sadece 10yıl mı genç oluyoruz?
Neden 15-25yaş aralığı gençlik yaşıyken 25yaş üstü orta yaşlı veya yaşlı olarak algılanıyor?
Cevapla