Ben ; Dünyadaki adaletsizliği ve eşitsizliği ortadan kaldırırdım.

Ben ; Dünyadaki adaletsizliği ve eşitsizliği ortadan kaldırırdım.

İsmi malum değil baş harfi R olan birisi bu ülkenin başına hiç gelmemiş böyle hep liyakata önem veren, japonyadaki gibi bir kamu personeline çay ısmarlasan adamın soruşturma geçireceği torpilsiz bir sistem... Sadece bu olsaydı sihirli değneğe falan gerek duymazdım torpilliler yüzünden atanamadık ülkemde liyakat olsun gerisini ben çalışarak çözerdim tüm hayatım yoluna girerdi. Bir de tüm din tüccarlığı ve inanç sömürüsü yapanları evrenin en korkunç yerine ışınlardım. Üçüncü hakkıma da zamanında beni aldatıp hayat boyu güven problemi yaşamama, aşka inancımı kaybettirip yalnız yaşlanmama neden olan eski sevgilimi sivrisineğe dönüştürüp sinek ilacıyla zehirlemek keyifli olurmuş :))
O kadar güzel ki istekleriniz, istek hakkim olsa verirdim.
🙈 Çok sağolun vermiş kadar oldunuz
🌹 :)
İşin açıkçası biraz düşündüm de sanırım önce bir denerdim işe yarıyor mu diye güzel bir sofra kurdururdum kendime (şu an biraz açım da) sonra da kendimi 2. boyutlu bir karaktere dönüştürüp Hayao Miyazaki animasyonlarından birinin içine girerdim ve orada hayatıma devam ederdim, 3 boyutlu dünya sıktı beni😮💨
😅 cok tatli bir istek , once bir denerim gercek mi diyeni ilk defa duyuyorum , dogru aslinda animasyona gir yasa ozgurce , ilginc bir istek
Evet🥳
@Mayarüya Firsat olsa kimene dünyadan 🥲
@Mayarüya tamam o zaman bavulunu hazırla seni de götürücem yanımda
Ayy beni çok mutlu ettin hadi gidelim ☺️😅💓🌸✨ @YanlizligiSeven oda gelsin bizimle djdjd
@Mayarüya Yok ben esyalarinizi tasirim, bir yere kivrilsam yeter 🤧🥹
@Mayarüya 😅 Sag olun degerli hissettim
@Mayarüya 😅 Sonsuza kadar
@Mayarüya Bu arada profiliniz ne kadar tatli
@Mayarüya Rica ederim ise yariyor 👉🏻🍬👈🏻
@Mayarüya nolmuş burada ya xmcjskcjx ayrıca gelsin tabii çok daha eğlenceli olur eşyaları sihirli değnekle oraya ışınlarız yine de çok taşımak istiyorsan ona göre ağır bir bavul hazırlayacağım😈🫢
Dünyadaki adaletsizlik cevapları felan harbi ciddi mi kendimi çok vasıfsız hissettim ben direkt ölümsüzlük basardım ya da zaman makinesi isteyip sıkıntısına tarihi olayların yaşandığı zamanlara gidip izlerdim, sihirli bir değneğim olsaydı, çok bilüm kurgu izlediğim için böyle senaryolar baya var sayılır
Guzel bir senaryo ve istek ama 👍
Evrenin mülkiyetini alabilir miyim?
E o zaman diger insanlara , evrene , dunyaya ne kalirdi
O zaman kabul edilirdi :))
Sonsuza kadar o sekil yasanir
Kisa olsun oz olsun 😅
:D Uzun yasam benlik degil
:D Ben kucuk bir Dou Huang olarak hayatima oldugu gibi devam etme taraftariyim , mezarima lokum getirmeden giris yasak
O hapi Zuzu'ya ver tek mirasim
Harem diyerek zayif noktamdan vurdun 😅 , Medusa ve Xun'er benim olursa kabul , yoksa isime yaramaz.
:D Xiao Yan' a kim Tang San'i gelse fark etmez , tamam hadi Xun'er senin olsun Medusa benimse sorun yok
Gercekten acaba hangisi kazanirdi , tamam ben Medusa'mi yer alti bulut klanina goturucem sen Xiao Yan'i tutarsin , guveniyorum ᕦ (ò_óˇ) ᕤ
Mantikli konustun , dogru 🤔
Tabi ona ne suphe
Cevap
24Cevap
Sihirli değneyi sinirli değnek diye okuyan ben 🤣
:D
@YanlizligiSeven hep bunlar cahillikten oluyor işte 😂 rabbim kimseyi cahillikle imtihan etmesin 😂 cahillik zor şey 😂
@r_engarenkyollar Yok oyle demeyelim yine de 😅 dalginlik
tamam pikiii 😊🙋
Dünyada ki kötü insanları yok ederdim.
Ehm sanırım şöyle yapardım, neden bilmiyorum :D
https://youtube.com/shorts/h6RAxtLgIPo?si=v001B6K2IrItxNYf:D
Nwkslspqlwlslslwlw 11. sınıfta edebiyat kitabımızda vardı bu. Travma snsjskqlapwp
10 yıl sonrasına ışınlardım kendimi çünkü bi tık yoruldum ya da bir jet çizerdim kendime içinde bir sürü paranın olduğu ve onunla önce filistine sonra afrikaya gider oradakilere yardım ederdim
Vay cok yaratici seyler
ehehhe teşekkür ettiim
Amerikalıları Afrikaya, Afrikalı olanları da Amerikaya taşır, bir de böyle yaşamanın tadına siz bakın derdim.
Of cok iyi bir istek bunu dusunmek bile cok guzel.
Rica ederim ne demek
Herkesi çocuk yapardım, kimsenin büyüklük taslamasına izin vermez hep eğlence ve neşe olurdu kafalarda
Ne kadar da güzel olurdu..
Belki böyle bir yer edinebilirim dünyada bütün çabam bu yönde
Sana elimden geldigince destek verirdim 🤜🤛
Cansıın o zaman seni de dk ilan ederim müzik bebisi olursuun ^_°
Cok sevinirimmmmm
Detaya katılmak ile beraber bu dünyaya düşünceleriyle bile iyi katkıda bulunmayanları yok ederdim.
Guzel olabilirdi.
Verin yetkiyi görün etkiyi dlfsk
:D Yetkim olsa verirdim hic dusunmeden
ah ah keşke :D
Hayvanlara cocuklara doğaya kadınlara katliamı sıfıra indirirdim
Cok cok guzel , bu arada profil resminis cookk tatli.
Çok teşekkür ederim sizinki de çok hoşmuş
Sag olun :))
Engelli insanları iyileştirme içinde olurdum
Cok guzel bir istek , dogru bir amac.
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
☺️
Türkiye'deki milyonlarca tayyip sevdalısı insanı buharlaştırırdım.
😅 Hiç aklimin ucundan bile bu fikir geçmedi, güzel olabilirdi.
Çok güzel olurdu 😊
Gazze, Filistin ve doğu Türkistan'da zulüm yapan yöneticileri bir kaşık suda boğardım.
Bir kasik yeter diyorsunuz yani 👍🏼
Olabilir 🤔
Kötülük kavramını ve onun yan türevlerinin ortadan kalkmasını isterdim
Cok guzel bir istek gercekten
Dogru :))
Hayvanlar için sınırsız yiyecek ve sıcak evler insa Ederdim
Cok guzel bir istek :))
Değiştirmem gereken şeyleri topluca değiştirirdim 😄
Herkesi çevreye duyarlı yapmak isterdim bir çöpü çöpe atmayı bilmeyen insanlara geri dönüşüm ve geleceği anlatmak çok zor
Cok guzel bir dusunce gercekten.
Tabanca tüfek bomba ne varsa yokederdim ve çocuklara kadınlara zulm eden herkesi yok ederdim
Böyle bir dünya var olamaz, kibir insanoğluna mahsus bir kavram.
Sağlık sorunlarımı
Gecmis olsun
Kendimi Norveç'e ışınlardım
Farkli , guzel bir istek
Seni erkeğe çevirirdim.
Hakkinizi bos birsey icin kullanmis olurdunuz 😑
Boş bir şey olduğunu kabul ettin.
Beni erkege cevirmek bos birsey onu dedim.
Yanlızlığı seven değil, doğrusu yalnızlığı seven.
Peki , zaten bircok kere soylediginiz icin biliyorum tesekkurler , yormayin artik kendinizi 50 kere soyleyerek :))
Doğrusunu söyleyeyim, Türkçeyi katledenlere kıl oluyorum.
Bakin ben 2 yil Turkiye'de okula gittim , dogru haklisiniz , bir dili hakkiyla konusmak gerekir. Buraya koydugum ismi de hic dusunmeden yazmistim bende fark ettim ama cok gec , degistirilmiyor.
Yeni hesap aç.
Istemiyorum , gerek duymuyorum.
Cahal.
Peki 👌
Zayiflatirdim kendimi
Guzel bir istek olabilirdi.
Tek sorun kilo mu sence?
Bence değil.
Görsel tam benlik bir şey dilemezdim çünkü
En azindan bir çikolata?
Almanyada çikolatadan fazla ne var nsnsns
Onun için dileğini harcama ben yollarım 😄
Sizin için dedim küçükte olsa birsey dilemeniz iyi olurdu kendiniz için.
Ben de size hediye ettim dilek hakkımı … benim sihirsiz olsun istiyorum… doğal seviyorum 😏
Özdisiplinimi ve burnumu🙃
Kendiniz icin guzel dilekler :))
Teşekkür ederim☘
Ne demek 😉
ölen canım babannemin bir değneği var😢😭
Basiniz sag olsun.
sağolun
Ne demek
senin yaşlılar hayattamı
Dedelerim hayir babaannem ve anneannem evet.
Allah rahmet eylesin
sağken kıymet bilelim ben 3 aydır ağlıyorum
Sag olun , evet haklisiniz.
sende sağol kendine iyi bak
Peki sizde.
teşekkürler❤
Hiç bir şeyi değişmem her şey olduğu gibi kalsın
Refah seviyemi değiştirirdim.
Filistini İsrailin zülm ünden kurtarırdim.
erkekler çocuk dogurabilmeli
Para isterdim sanırım
Annemi ölümsüz yapardım..
Adaletsizliği ve ekonomiyi değiştirirdim.
1ntihar ederdim
Onun için sihirli degnegi kullanmaya gerek yok , hakkinizi bosuna kullanmis olursunuz. Yasamak isteyebilirdiniz belki.
Var , sıfır acı ile ölmeyi dileyebilirdim
Sıfır acı ile ölmeyi dilemek ve ! ntihar farkli dilekler. Ama sıfır acı ile ölmeyi bende isterdim.
Hayır ben şu an ve kendi isteğimle *lmek istiyorum bu 1ntihara girer
Peki, size sunulmus bir sihirli degnek hakkinizi bu sekildr kullanmak istiyorsaniz saygi duyuyorum.
Bilmiyorum ki aklıma sadece o geldi , sen ne yapardın?
Açıklamada yazıyormuş pardon
Sorun degil 👌🏻
İnsanları
Sorunu kökten çözmek, mantikli 👍🏼
😊😊
Senin paylasimlarini :D :D :D
Peki
Cinsiyetimi değiştirirdim
Savaşları
Hayati
Kötülüğü yok ederdim
Siyaseti ortadan kaldırmak
Kendimi
Hayatimi
Sağlığı mi
kendimi öldürürdüm
Ölüm yerine hiç yasamadigim yasami yasamayi tercih ederdim :)) ilk defa boyle bir cevap duydum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?