Kişilik & Karakter Bir hayvana dönüştüyseniz, hangisine dönüşmeyi tercih ederdiniz ve neden😂? KalkKızCayyDemlee Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Bu soru tamamen hayal ürünüdür😂😂 Güncellemeler+1 yıl Güncelle bakalım Bir hayvana dönüştüyseniz, hangisine dönüşmeyi tercih ederdiniz ve neden😂? Cevapla Ürün Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Rakun tabi ki de... https://www.youtube.com/embed/Nx_Sm8qkj2g 1 0 Yorumla
helene1 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Aslan… çünkü aslan ormanın kralıdır.. ve burcum aslan djsjs 1 5 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ama sen dişi aslan olursun 🙄😂 Yorumla helene1 +1 yıl Evet.. ahaha Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Orman'ın Kralı erkek aslan olmaz mi 🤔 neyse sende onun dişisi olursun 🤔😂 Yorumla helene1 +1 yıl Ormanın kraliçesi olurum Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ne orman sevdalısı çıktın ol tamam ol 😂😂 Yorumla
To_Be_Honestt Takip Et FenomenMaster Yaş: 20 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kediye dönüşmek isterdim. Senin profiline özenti olduğumdan 😃 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Sen kedi olsan benim pp deki gibi çay demlerdin ah ah 😌😂😂 Yorumla To_Be_Honestt +1 yıl Sorun olan da çay demlemeyi bilmemem.. 😕 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl 😳😳😳 çay demlemek zor zaten herkes demleyemez suyu kaynatcan çay atcan da ohooo 🙄😂😂 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Kedi olmak isterdim hem onları çok seviyorum hem de çok rahatlar her gün uyurdum sadece 😅 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ozaman panda ol 🤔😂 Yorumla
Akangözyaşı Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kuş olmak isterdim. İstediğim zaman istediğim yere uçardım kimsecikler beni bulamasdı. 1 6 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Kartal mı olcan 🤔😂 Yorumla Akangözyaşı +1 yıl Minik bir serçe olurdum Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Anladım yalniz Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Yalnız kalmayı seviyorsun sanırım😊 Yorumla Akangözyaşı +1 yıl Evet. ☺️ Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Yanlış kişilerle olmaktansa yalnız olmak iyidir 😊 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Maymun bir günlüğüne de olsa eski sevgilimin yaşadığı yetiştiği ortamı yaşamak isterdim 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl 😂😂😂 bu iyiydi Yorumla
kpssyeçalışanbiri Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Kedi çünkü kedileri çok seviyorum. Kendimi kedi zannediyorum. Bazen keşke kedi olsaydım diyorum kendi kendime. 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Niye ki Yorumla kpssyeçalışanbiri +1 yıl Kedilerin bizim kadar derdi yok. Tek dertleri yemek bulamamak. 😸 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Herkesin derdi kendine büyük. Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Saksağan olayım ya çok zekiler 1 5 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Sen insan olarak zeki değil misin 😊 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Zekiyim ama uçamıyorum. Onlar hem uçuyor hem zekilerr Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ucabilsen nereye uçardin😊 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Yusuf Güneyin bahsettiği yere 😂 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl O zaten uçuyor hemde kanatsız 😂😂 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı. Kedi olur aşkımın dibinden ayrılmazdım 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Anlıyorum😌 Yorumla
StoneeCold Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Tırtıl ya da bal porsuğu olayım ben. 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Niye kiz Yorumla
Pisagorun-Teoremi Takip Et Xper 5 Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl At olayım oradan oraya koşayım özgürce.. 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Çita ol daha hızlı 🙄😂 Yorumla Pisagorun-Teoremi +1 yıl Onun hırsı bitmez, hırs yorar beni Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Hırs herkesi yorar 😊 haklısın at daha masum 😊 Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl panda falan olup uyurduk sürekli :D 1 0 Yorumla
Hhgfjk Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Keçi 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl İnatciyim diyorsun 🤔😂 Yorumla Hhgfjk +1 yıl Yani ortak özelliklere sahibiz anlaşırız diye düşünüyorum hem hayatlarına daha kolay adapte olurum dfdfs Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl 😂😂 güzel secim Yorumla
ɐɹznɯɔɐ Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Hamam böceği 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Sana yakışır Yorumla ɐɹznɯɔɐ +1 yıl Evet seni de korkutur Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ben böcekten korkmam bunlari hemcinslerine söyle 😊 Yorumla
yengeçburcu94 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl Kaplan, çok severim 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Bende severim kaplan iyidir 😊 Yorumla
Birkirlangicmisali Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Tabiki kus... 0 0 Yorumla
mergens Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Karga ömürleri uzun 1 0 Yorumla
gizemlipamuk Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Kedi 2 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Sokak kedisi mi 🙄😂 Yorumla
Yağmurrumsuu Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Sincap 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Niye 😊 Yorumla
limerenceee Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl kedii 1 19 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Niyee Yorumla limerenceee +1 yıl çok severim kedilerii Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ne güzel var mı evinde beslediğin Yorumla limerenceee +1 yıl yokk ama olucakk Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ne zaman Yorumla limerenceee +1 yıl bilmeeem Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Evdekiler mi istemiyor Yorumla limerenceee +1 yıl evet yaa Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Neyse evlenınce alırsın sende 😊 Yorumla limerenceee +1 yıl inşallahh Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Adını ne koycan 🤔 karabaş koy 😂😂😂😂 Yorumla limerenceee +1 yıl adını tatlış birşeyler koymayı düşünüyorum misha mesela Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Karabaş daha tatlı 🙄😂😂😂 Yorumla limerenceee +1 yıl karabaş da olur yaa Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Olur tabiki niye olmasın 😂😂 karabaş karabaş diye bağırırsin evin içinde ne kadar romantik😂 Yorumla limerenceee +1 yıl çook Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Mısha da köpek ismi değil mi 🙄 Yorumla limerenceee +1 yıl yokk Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Öyle öyle kabul et beyaz sus köpekleri ismi gibi 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Rakun tabi ki de...
https://www.youtube.com/embed/Nx_Sm8qkj2gAslan… çünkü aslan ormanın kralıdır.. ve burcum aslan djsjs
Ama sen dişi aslan olursun 🙄😂
Evet.. ahaha
Orman'ın Kralı erkek aslan olmaz mi 🤔 neyse sende onun dişisi olursun 🤔😂
Ormanın kraliçesi olurum
Ne orman sevdalısı çıktın ol tamam ol 😂😂
Kediye dönüşmek isterdim. Senin profiline özenti olduğumdan 😃
Sen kedi olsan benim pp deki gibi çay demlerdin ah ah 😌😂😂
Sorun olan da çay demlemeyi bilmemem.. 😕
😳😳😳 çay demlemek zor zaten herkes demleyemez suyu kaynatcan çay atcan da ohooo 🙄😂😂
Kedi olmak isterdim hem onları çok seviyorum hem de çok rahatlar her gün uyurdum sadece 😅
Ozaman panda ol 🤔😂
Kuş olmak isterdim. İstediğim zaman istediğim yere uçardım kimsecikler beni bulamasdı.
Kartal mı olcan 🤔😂
Minik bir serçe olurdum
Anladım yalniz
Yalnız kalmayı seviyorsun sanırım😊
Evet. ☺️
Yanlış kişilerle olmaktansa yalnız olmak iyidir 😊
Maymun bir günlüğüne de olsa eski sevgilimin yaşadığı yetiştiği ortamı yaşamak isterdim
😂😂😂 bu iyiydi
Kedi çünkü kedileri çok seviyorum. Kendimi kedi zannediyorum. Bazen keşke kedi olsaydım diyorum kendi kendime.
Niye ki
Kedilerin bizim kadar derdi yok. Tek dertleri yemek bulamamak. 😸
Herkesin derdi kendine büyük.
Saksağan olayım ya çok zekiler
Sen insan olarak zeki değil misin 😊
Zekiyim ama uçamıyorum. Onlar hem uçuyor hem zekilerr
Ucabilsen nereye uçardin😊
Yusuf Güneyin bahsettiği yere 😂
O zaten uçuyor hemde kanatsız 😂😂
Kedi olur aşkımın dibinden ayrılmazdım
Anlıyorum😌
Tırtıl ya da bal porsuğu olayım ben.
Niye kiz
At olayım oradan oraya koşayım özgürce..
Çita ol daha hızlı 🙄😂
Onun hırsı bitmez, hırs yorar beni
Hırs herkesi yorar 😊 haklısın at daha masum 😊
panda falan olup uyurduk sürekli :D
Keçi
İnatciyim diyorsun 🤔😂
Yani ortak özelliklere sahibiz anlaşırız diye düşünüyorum hem hayatlarına daha kolay adapte olurum dfdfs
😂😂 güzel secim
Hamam böceği
Sana yakışır
Evet seni de korkutur
Ben böcekten korkmam bunlari hemcinslerine söyle 😊
Kaplan, çok severim
Bende severim kaplan iyidir 😊
Tabiki kus...
Karga ömürleri uzun
Kedi
Sokak kedisi mi 🙄😂
Sincap
Niye 😊
kedii
Niyee
çok severim kedilerii
Ne güzel var mı evinde beslediğin
yokk ama olucakk
Ne zaman
bilmeeem
Evdekiler mi istemiyor
evet yaa
Neyse evlenınce alırsın sende 😊
inşallahh
Adını ne koycan 🤔 karabaş koy 😂😂😂😂
adını tatlış birşeyler koymayı düşünüyorum misha mesela
Karabaş daha tatlı 🙄😂😂😂
karabaş da olur yaa
Olur tabiki niye olmasın 😂😂 karabaş karabaş diye bağırırsin evin içinde ne kadar romantik😂
çook
Mısha da köpek ismi değil mi 🙄
yokk
Öyle öyle kabul et beyaz sus köpekleri ismi gibi 😂