Her insanin kalbinin ozunde iyi olduguna inaniyor musunuz?

Bu saatte nerden esti bilmiyorum, birden aklima geldi boyle bir soru :D

Sizce insanlar sonradan mi kotulesir?

Kotu diyebilecegimiz (bazi) insanlar aslinda hic yardim eli uzatilmadan kendi baslarina terk edildigi icin, dislanildigi icin o ofke ve nefret sonucu mu kalplerindeki masumiyeti yitirirler? yoksa ozlerinde mi vardir kotuluk?

Her insanin kalbinin ozunde iyi olduguna inaniyor musunuz?
Cevapla