Kendinizde en sevdiğiniz , muhteşemel dediğiniz özellik nedir?

Ben insanların niyetlerine karşı şüphe duyuyorsam hislerim herhangi bir kötülük olacağını söylüyorsa doğru çıkıyor 🥳 Hopteşem bir şey
Kendinizde en sevdiğiniz , muhteşemel dediğiniz özellik nedir?

Ben insanların niyetlerine karşı şüphe duyuyorsam hislerim herhangi bir kötülük olacağını söylüyorsa doğru çıkıyor 🥳 Hopteşem bir şey
Muhteşemsel✨ merhametli bir insan oluşumu her zaman sevgiyle kabul ediyorum. Karşımdaki insanın hata yapmasını büyütmem dolayısıyla. Ne var yani hata yapmaktan daha doğal ne olabilir ki? Önce kendi hatalarıma merhamet gösteririm
Umarım öyledir
Bu devirde çok zor... hatta imkansız desek yeri.
Güzel olsa bakabilen çok var zaten
Ne yaşarsam yaşayım gülebilmem ve hayata devam edebilmem😇
Ne güzel keşke bende öyle olabilsem
Böyle olursan hayat çok güzel oluyor 😇
Ama nasıll
Dene sen yavaştan düşünme kimseyi seni üzen kıran ne varsa unutmaya çalış
Unutamıyorum
Zamanla geçiyor bak gerçekten
Keşke
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Ben kendimi genel anlamda severim bu bir bencillik değil. Ama en en en sevdiğim özelliğim neşeli olmam. Bunun sebebi gülüşlerime çok iltifat aldığımdan da olabilir. İnsanlar beni hep böyle görsün kötü halimi görsünler istemem
Mütheşmelim ya demiyorum pek kendime çünkü kibre girer gibime geliyor ama insanların iç yüzünü hissediyorum ve görüyorum. O yüzden bundan bahs edebilirim sanırım
Tatlı cinim benim 🥰
Eti cin diyeydin bari 🤭
Çilekli cin 🤭
Ayy aklıma cingilikler geldi 🤌🥳
O ney gı
Cingilikler yaz yt'ye aşırı güzel bi çizgi dizi baya da sarıyor hee
Puu pis cahil beni
Aaa çok ayıp deme öyle şeyler yahu pek bilindik değil ondandır bi bak belki seversiin 🥳
Bakimm
Cevap
14Cevap
Kendimde her özelliği severim.
Kimse muhteşem değildir gadası
Muhteşem demedim muhteşem özellik dedim
Sabırlı oluşum ve kendi başımın çaresine kendim bakmam kimseye baş eğmemem 👌🏻
Go girl 😼💅
Enerjik ve güleryüzlü olmam olabilir. Kötü zamanlarımda bile gülümsemekten vazgeçmiyorum.
Nasıl başarıyorsunuz bunu
Ya hiç iyi günümüz yoksa 🥹
Ya sadece kötüler varsa 🥺
Evet
Onlar bi fayda sağlamıyor valla
🥲🥲
Kendime aşık değilim… kendinizi özelliklerinizi rahat bırakın …😃 ah bak sana bir özellik buldum
Ne buldun
🙄
Görsel seçimin güzelmiş bu arada 😉🍀
Tabiikisi
Tabiki si değil
Tabiki
Almanca’dan Türkçe dersileri😉
Tabiki değil Tabii ki 😏 ve canım öyle istedi tamam mı
Detaya gireceksek Tabii ki de değil, Tabi ki.
Canına söyle doğruyu güzel şeyleri istesin 😏
Keyfim ve kahyasiii
İiii leri azalt keyfine çok düşkün olma keyfini değil de kahyasını merak ettim burcu ne?
Canim ne isterse öyle. Balık
Hem mantıklı hemde duygusal biriyim. bu sayede empati yeteneğim çok kuvvetli.
Kendi isteklerim doğrultusunda hareket ediyorum ve insanların beklentilerini umursamıyorum..
Hopteşem😀😀
Gözlem yapmayı severim gerektiği yerde köpek balığı vaziyeti alırım.😀
Köpek balığı vaziyeti 🤔
Sessizlerden korkucaksınız demişler 😈
Azimli , kararlı , yerine göre sabırlı olmam ama sevmediğim özelliklerim de var tabi
Her özelliğim birbirinden muhteşem💅🏻
Maşallah
Adam gibi adamım :D
İnşallah öyledir dndjd
Aklımın ve kalbimin sesini dengeleyebilmiş olmam muhteşem bir özellik😇
herkesi bir hatada silebiliyorum
Gururum olabilir
Ozguvenim, dobraligim
İyi bir dinleyiciyim
Muhteşem değilim olmayıda düşünmüyorum.
Kararlı özgüvenli oluşum ve auram✨🌸
Tüm özelliklerimi severim ben
Jude ben mamişşşşşş engelimi aççççççç
lan heryere yazmışsın shjsjsjjsjs
Ajjajsksoslelw olm ne yapıyım yazıp engellemek ne demek insan meraktan ölür
Açtın mı engelimi
ya diğer hesabın yokkı
Nası yok engellenenlere baktın mı
Dünyaya bakış açımı seviyorum
Bütün ozeliklerimi severim tabikide
Hep mantığımın ön planda olması.
Duruş sahibi birisi olmam.
Kendimi severim
İnsanın kendini övmesi saçma
Niye
Diyen var ablacım
Seksiyim begenirler
Öyle bir özelliğim yok be sıradan insanım
susabiliyorum
Öyle bir şey yok
hata affetmiyorum
Merhamet
Zekam
Maşallah
Amin
Seksi oluşum ya da aklim
Merhamet
Centilmenliğim
Yokki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?