Bu hayatta en çok hangi duygunuzun bedelini ödediniz?

"Her şeyin bedeli oluyor, güzel Alessia. Güvensizliğin de olduğu gibi"

Okuduğum kitaptan esinlenen bu sorudaki o harika cümle gibi bende bu hayatta en çok güvenin bedelini ödedim. Akıllanmayan bir yapım olduğunu da göz önünde bulundurursak sanırım bedel ödemeye de devam edeceğim.

Bu hayatta en çok hangi duygunuzun bedelini ödediniz?
Bu hayatta en çok hangi duygunuzun bedelini ödediniz?
Cevapla