Kaybettikleriniz, sizi kaybedenler, bırakanlar, ya da yaşamını yitiren sevdikleriniz.

Kaybettikleriniz, sizi kaybedenler, bırakanlar, ya da yaşamını yitiren sevdikleriniz.

Aslında çok özel bir konu benim için ve tarifi de yok. Yanyana olmak için çırpındığımız günler vardı ve o günler için kurulmuş hayaller. Umudunu yitirmek üzere olduğu ve beni korumak için benden giden biri oldu. Beni anlıyor ve seviyordu. Aynı şekilde onu anladığım ve sevdiğim için kızamadım ama her şey yarım kaldı. Bilmesi gereken şey... Her an seninle kalbim, dualarım. Çok özlüyorum ve çok özlediğini biliyorum. Umarım her şey güzel olur senin için. Yanyana olamasak bile var olman, sağlıklı ve mutlu olman çok önemli benim için. Bu hayatta en rahatsız ve huzursuz edici şeylerden biri "belirsizlik" ve belirsizlikle kaldım.. Gerçekten bende bu kadar güzel kalan tek kişisin.. Ve iyi ki... Benden istediğin gibi güçlü kalmaya çalışıyorum. Kimsenin üzmesine izin vermiyorum. Ama yüzüm istediğin gibi gülmüyor.. Ama çabalıyorum.. Ben seni çok özledim M❤️📸
Ben en çok zor günlerimde tanıdım insanları. Dost bildiklerim yüreklerini, dost sandıklarımsa hep bahanelerini sundular. Az ama öz insan yeter bana...
Teşekkür ederim...😌🥳🌺
Rica ederim 🥳🌺☕
Yanımda olmayı hakediyor olsaydı yanımda olurdu. Demek ki hakketmiyor ki yanımda değiller..
Teşekkür ederim.. 😊
Rica ederim.. 😊
Umarım benden aldıklarınızla mutlusunuzdur daim olsun en azından bu dünyada mutlu bir zerremin olduğunu bilmek bile güzel. Ne de olsa bir gün bana geri dönecekler.
Vefat edenleri ise çok özledim. Yine bir gün buluşmak dileği ile.
Cevap
9Cevap
İyi ki sizleri tanıdım. Yaşamımda nasıl biri olmam gerektiğinde sizlerin de payı var.
"Ne haliniz varsa görün
Benden uzak Allah'a yakın olmaya devam edin
Kalbimi Kırdınız Allah sizin kalbinizi de kırsın
Neyse
Hakkım helal olsun "
şu an yanımda olmayanlar şunu çok iyi bilmeliler ki, şu an yanımda yoksanız ben sizi hayatımda istemediğim içindir.
Eğer ki sizi yanımda hayatımda isteseydim ne olursa olsun sizler için mücadele ederdim ve sizleri asla bırakmazdım.
" Sadece sana olan kinim ve kirginligim sevgimi gorunmez kilmaya mecbur birakti " derdim sanirim , artik beni duymasininda pek bir onemi yok.
Yıkılmadım ayaktayım, dertlerimle başbaşayım.. zalimlere, kötülere ve de şereflendirici şahsiyetlere rağmen buradayım... derdim.
onu çok sevdiğimi, onsuz hiçbir şeyin aynı olmadığını demek isterdim affetmesini isterdim ama zamanı geriye alamıyorum bu pişmanlıkla bir ömür geçecek huzurlar içinde uyu 🥺
yanımda olmayan kişilere göre değişirdi ne söylemek istediklerim. ama "siz olmadan hayat daha iyi" derdim çoğuna
Bana hiçbir şey olmaz ne ararımmm ne sorarımmmm
Yanlışlıkla arayıp duran ben değilim valla onlar kaybediyor 😂
Çok sevdiğim yengemden bana bir kız bulmasını dilerdim. (2005'te 39 yaşında kanserden vefat eden amcamın eşi)
Yaşamını yitiren sevdiklerim haricindekilere, gelmeseydeniz iyi olurdu derdim.
Yaşamını yitirenlere dua ederim gerisini de Allah bildiği gibi yapsın
Zor bir soru sadece yutkundum cevapsız bırakıyorum bunu
Nelerin degistigini anlatirdim yoklugundan beri.
O kişiyle karşılaşsam söylemek istediğim çok şey var ama içimde yaşıyorum.
Şimdi nasıl yaşıyorum bilmiyorum. Çok özledim ama yapacak bir şey yok.
Hiçbiri umurumda değil
bir şey diyecek gücüm yok...
Onlar ne diyeceğimi biliyor
Güzel bir sonbahar rüzgarıydın ve bittin 😄
Cehenneme kadar hepsinin yolu var
Yaşandı bitti saygısızca
Canlarımdan , nasihatler dinlemek isterdim
Oh iyi ki yoksunuz ya.
Özür dilerim annem.
Sarılalım mı derdim sadece..
İyi ki gittiniz hakedenlere yol açtınız..
Babaannemden özür dilerdim.
Bir şey söylememe bile değmezler.
Olduğunuz yerde kalın
Her şeyi söylemek isterdim.
hiçbir şey söylemezdim
Size ihtiyacım yokkk
Hiç bisey Allaha emanetler
hiçbir şey
Sizi özledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?