Neler hissettiğini anlayabilirim ama hissedemem ve anlayabileceği kadar teselli edebilirim edemiyorsam uzaklaşırım edemeyişimi görmek ne hissettiğini hissetmeme neden olabilir o zaman beni kim teselli etsin
Hemde nasıl anlarım bir bilsen :) Öyle insanlara sarılmak lazım bazen sadece yanlarında olmak çünkü sözleri söylemek değil onları hissetiğini anlamak isterler
Hayatında her ne oluyorsa hepsi koca bir sınav; olması gerekiyordu oldu. Duâ ve sabırla bu zor süreci atlatacaksın inşallah. Ve Gün gelecek O akan gözyaşların sevinç gözyaşları olarak son bulacak.. yalnız değilsin..
Sağolasın kardeş. Bir tane dengesizin yorumunu kaldırmışsın. Hayatta hiç kimsenin kötü durumda, zor durumda olmasına sevinmedim. Gizli üye olarak geliyorlar. Mal mal yorum yazıyorlar buraya.