Instagram hikayeni beğenenler, acaba hayat hikayeni bilse, onu da beğenir miydi?

Instagram hikayeni beğenenler, acaba hayat hikayeni bilse, onu da beğenir miydi?

Eğer hayat hikayeni bir fotoğraf albümüne sığdırsaydın, muhtemelen onu da beğenirdi.

Peki ya ne hissettiğini, ne düşündüğünü, ne deneyimlediğini bilseydi?

Kendi hikayemizi çoğu zaman biz bile beğenmezken, başkalarının beğenmesi de ancak hikaye olurdu bence. Ne öyle bakıyon 🙄 yalan mı?

Nereden geldiğinin değil belki ama, nereye gideceğinin hikayesi daha çok heyecanlandırıyor insanı.

Olan olmuş, ne yapayım değiştiremeyeceğim hikayeleri, bana değiştirebileceğim yeni hikayeler lazım algısında yaşıyor insan hayatı.

Yeni olacak ne varsa hikayeye dair, eski olan parçalara eklencek bir bir. O yüzden yeniden mutlu olabilmek için, ilk önce eskilerle mutlu olmayı öğrenmek lazım... Canım okur 😻

Neyse ki Instagram kullanmıyorum kesin ordada hikayeler üzerine saçmalardım😅
Neyse ki Instagram kullanmıyorum kesin ordada hikayeler üzerine saçmalardım😅
Instagram hikayeni beğenenler, acaba hayat hikayeni bilse, onu da beğenir miydi?
Cevapla