Bir kadının en tehlike arz ettiği an konuşması mı yoksa susması ile mi belli olur?

Sonra bir de erkekleri soralım bakalım, kim hangi durumda daha tehlikeli?☢️
Bir kadının en tehlike arz ettiği an konuşması mı yoksa susması ile mi belli olur?

Sonra bir de erkekleri soralım bakalım, kim hangi durumda daha tehlikeli?☢️
Bir kadın konuşurken düşüncelerini bilebilirsiniz.. Ama bir kadın sustuysa her şey bitmiş demektir.. Bir kadının en tehlikeli zamanı sustuğu zamandır.. Sesssizleşen kadın herşeyin kararını vermiştir.. Sadece susup bekliyordur.. İşte o zaman aklından ne geçiyor bilemezsin..
Konuşurken korkulmasına gerek yok, aklındaki zaten dilinden dökülür ve bir şeyleri düzeltmek adına belki iletişimi sürekli aktif tutmaya çalışır ama susarken ne düşündüğünü asla bilemezsin bu yüzden tehlikeli olan kısım kesinlikle bu.
Teşekkür ederim.🎈
Sustuğunda ya tehlike arz ediyordur ya da her şey bitmiştir.
Bence değişir kişiye göre kimisi sessizken tehlikeli olur çoktan kafasında silmiştir kimisi de bağırırken tehlikeli olur ya da konuşurken.. ya da sözleri iğneleyici olur..
Cevap
4Cevap
Çok konuşan bir kadının düşüncelerini ve kafasında geçen şeyleri az çok tahmin edebilirsiniz. Fikrimce susan kadın daha tehlikelidir bu yüzden.
atalarımızın bi lafı var sakin atın çiftesi pek olur diye ya bu insan ne güzel sakin fazla konuşmuyo derseniz yanlış düşünürsünüz bilakis lafını esirgemeyen tak diye konuşanı severim en azından düşüncesini bilirim.

Sorun çözüldü
Genelde susuşlar daga tehlikeli ve derin izlerin olduğunu gösterir. Artık konuşsa da anlaşılmayacağını düşünüyordur, pes etmiştir, vazgeçmiştir.
İçerden bilgi veriyorum: kadın konuşuyorsa sorunları çözmek istiyordur. Sessizse susuyorsa artık her şeye hazırlıklı olmalı karşıdaki kişi.
Valla ben her türlü tehlikeliyim.. Ağzımı açınca başka, susunca başka türlü oluyorum.. Diğer hemcinslerimi bilemiycem..
Sessiz ve susan kisiler daha tehlikelidir fikrimce, çok konusan birini az çok konusma sekli ve tarzina göre kafanda bir yere koyabilirsin ama hiç konusmayan birinin kim ve nasil biri oldugunu algilamak zorlasir
Konuşuyorsa. Suskun kadından zarar da gelmez artık yarar da.
Bir kadın kolay kolay susmaz susuyorsa sıkıntı büyük demektirr. dldlddl
Başkasını bilemem ben susmuşsam o adamın selasını okumuşumdur içimde, Allah rahmet eylesin.
Susması tehlikeli, net. Aklından ne geçtiğini kestiremezsin.
Susarken..
Bütün kadınlar susarken demiş...
Susması daha tehlikelidir diye düşünüyorum
Susan her iki cinste tehlikelidir
Ben hep susarım kimseye zararım yok
susan kadın için her şey bitmiş demektir
Susarken
Susan.
Susuyorsa eyvahh..
Susarken
Susarken ⚠️
İkiside tehlikelidir
Susarken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?