İnsanları kandırmaya, kazıklamaya, satmaya, yüzüstü bırakmaya resmen bayılıyorum?

Mesela düşmanıma dost gibi sinsice yaklaşıyorum, aramızı iyi yapıyorum. Kötü bir şey yaşadığında birde benden bir tokat yiyor. O anki zevki anlatamam. Kazık yediğini anladığında ki çaresiz oluşu ve zamanında bana yaptığı kötülüğü ona misli ile ödetince resmen zevkten dört köşe oluyorum. Dost dediklerime de yapıyorum bazen, ki kimseye güvenmemeleri gerektiğini onlara öğretiyorum. Bir nevi iyilik yaptığımı düşünüyorum. Buralar falan hikaye, dost düşman farketmeden herkesi böyle yarı yolda kaldığı zaman bir de ben darbe indirmeye bayılıyorumm ya. Böyle olan bir tek ben miyim 🥰
İnsanları kandırmaya, kazıklamaya, satmaya, yüzüstü bırakmaya resmen bayılıyorum?
Cevapla