Siz kendi dugularinizimi yoksa dugularmi sizi yönetir?

Eskiden ben ve şimdiki ben aramızdaki farka baktığımda üzülüyorum ve kedime yaptıklarım içinde pişman oluyorum

Ve duygusuz ağlama duygusu bile yoktu bende kızsalar bağırsalar içime atıp sonrada acısını kedimden çıkarırdım

Ama en nefret etiğim şey insanlardı ama onların sayesinde ben oldum...

😌😌😌ve bu hayattaki en büyük Dersim oldu bence

Güncellemeler
+1 yıl
Bence yalnızlıkta iyi bir şey ve beni sever mi yoksa terk ederim diye düşünmek zorunda kalmıyorsun 🤔😏😏🤗😌
Siz kendi dugularinizimi yoksa dugularmi sizi yönetir?
Cevapla