Bence bđsm ile alakası olmayanların bile izleyip seveceği bi film. Film mzoşistlerin veya sad! stlerin iç dünyasını sizlere eğlence ile karışık olarak sunuyor. Tema olarak grinin elli tonu filmi ile aynı olduğunu düşünebilirsiniz fakat ona kıyasla daha soft ve daha empati veriyor. Filmde ki asıl konu oynadıkları oyunlar veya bđ§m gibi gözüksede bence asıl konu mazoş! st ve sad! st insanların elinde olmadan aldığı bu zevklerden dolayı insanlardan aldığı yargılar ve kendilerinden kaçıp kendilerini gizlemesi. Dediğim gibi bu filmi izlemeniz için mazoşst veya sad! st olmanıza gerek yok. Onların iç dünyalarını anlıyor ve onlar ile empati kuruyorsunuz. Sad! st veya mazoş! stlerse bu filmi izlediğinde kendilerini azda olsa rahat hissedeceklerdir. Bđsm için konuşacak olursam karşılıklı rıza ile böyle oyunların oynanmasında sakınca bulmuyorum.
Peki sizin hakkında düşünceleriniz neler? Ve genel olarak bđsm hakkında ki görüşleriniz ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar