Love and Leashes filmini izlediniz mi? Film hakkında ki düşünceleriniz neler?

Bence bđsm ile alakası olmayanların bile izleyip seveceği bi film. Film mzoşistlerin veya sad! stlerin iç dünyasını sizlere eğlence ile karışık olarak sunuyor. Tema olarak grinin elli tonu filmi ile aynı olduğunu düşünebilirsiniz fakat ona kıyasla daha soft ve daha empati veriyor. Filmde ki asıl konu oynadıkları oyunlar veya bđ§m gibi gözüksede bence asıl konu mazoş! st ve sad! st insanların elinde olmadan aldığı bu zevklerden dolayı insanlardan aldığı yargılar ve kendilerinden kaçıp kendilerini gizlemesi. Dediğim gibi bu filmi izlemeniz için mazoşst veya sad! st olmanıza gerek yok. Onların iç dünyalarını anlıyor ve onlar ile empati kuruyorsunuz. Sad! st veya mazoş! stlerse bu filmi izlediğinde kendilerini azda olsa rahat hissedeceklerdir. Bđsm için konuşacak olursam karşılıklı rıza ile böyle oyunların oynanmasında sakınca bulmuyorum.

Peki sizin hakkında düşünceleriniz neler? Ve genel olarak bđsm hakkında ki görüşleriniz ne?

Love and Leashes filmini izlediniz mi? Film hakkında ki düşünceleriniz neler?
Cevapla