Az Saldırgan mı, Çok Saldırgan mısınız, Söyliyim miiiii?

Esenlikler dilerim, Geçmişte şey olmuştu biri arkamdan bu kız çok saldırgan demişti cfjbgjbf ki bu kişi benim için değerli biriydi onun öyle düşünmesi beni kırmıştı. Bilmiyorum aklıma böyle soru geldi birazcık garip oldu.

Az Saldırgan mı, Çok Saldırgan mısınız, Söyliyim miiiii?
Az Saldırgan mı, Çok Saldırgan mısınız, Söyliyim miiiii?
Cevapla