
BU hayatta istediğiniz hayal ettiğiniz herseye ulastinizmi

BU hayatta istediğiniz hayal ettiğiniz herseye ulastinizmi
Hayır tabiki hiç kimse hayel ettiği hayatı yaşamıyor ki zaten oyuzden işte hayeller kuruyorsun yaşamış olsan zaten hayelini kurmazsın bir kader yazılmış hepimize ve o kaderi yaşıyor. Ve herkes kendi hikayesinin kahramanı oluyor... söyleyeceklerim bu kadardı teşekkürler 🙋
Hayır, her şey istediğim gibi olmuyor.
Hayaller hayatlar durumunu yaşadığım sıkça oluyor hatta.
Hayır, ne kadar hayal etsemde istediğim gibi olmuyor, olana şükür edip devam ediyorum...
Teşekkür ederim...🙏
Cevap
3Cevap
Hayır tam tersi neyi hayal etmediysem neyi istemediysem o oldu
Olmadi ama Allahin izniyle benim icin iyisi olmuştur deyip gerekirse tevvekül, sabir veya devam azimli olmak gerek diye hayata Elhamdüllilah, Hamd olsun ve sükür deyip devam etmek gerek.
Ulaşamadığım şeyleri yeterince istememişimdir.
hayaller güzel hayatlar sıkıntılı
Olsaydı güzel olurduda neyse
Olmadı maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?