Bütün gece ağladım ve enerjimi sömurduler hikâyelerimle dalga geçip durdular ve annemde bana kızıp sana kaç defa dicem kimseye gösterme diye dedi bana 😢😢
Resim çizmek istesem de aynı şey
Bir insana bile kendi duygularımdan bahsetsem bile ciddiye almıyor sanki he he büyünce gerçer dermiş gibi 😔
Ve bu çok uzun yılardır böyle ve kendi kedime demeye basladim ki ölürsem insanlar mi bende kurtulur yoksa ben mi onlardan kurtulurum acaba🤔🤔
En acısız ölüm ile ölmek isterdim mesela uyuyorum ve bir daha uyanmamak gibi hiç bir şey hissetmeden 😌😌
ya da bütün gün uyuyup kendi hayal dünyam da yaşamak daha iyi geliyor bana en azindan beni dinleyen ve gerçekten önem veren biri var miş gibi hissediyorum.
Konuşmasada sanki onun konuşmuş kadar hissediyorum ve beni anlıyor gibi 🤗🤗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer