Düşündüm düşündüm ve bir sonuca varmadım niye insanlar beni ciddiye almıyor 😢😢?

Bütün gece ağladım ve enerjimi sömurduler hikâyelerimle dalga geçip durdular ve annemde bana kızıp sana kaç defa dicem kimseye gösterme diye dedi bana 😢😢

Resim çizmek istesem de aynı şey

Bir insana bile kendi duygularımdan bahsetsem bile ciddiye almıyor sanki he he büyünce gerçer dermiş gibi 😔

Ve bu çok uzun yılardır böyle ve kendi kedime demeye basladim ki ölürsem insanlar mi bende kurtulur yoksa ben mi onlardan kurtulurum acaba🤔🤔

En acısız ölüm ile ölmek isterdim mesela uyuyorum ve bir daha uyanmamak gibi hiç bir şey hissetmeden 😌😌

ya da bütün gün uyuyup kendi hayal dünyam da yaşamak daha iyi geliyor bana en azindan beni dinleyen ve gerçekten önem veren biri var miş gibi hissediyorum.

Konuşmasada sanki onun konuşmuş kadar hissediyorum ve beni anlıyor gibi 🤗🤗

Düşündüm düşündüm ve bir sonuca varmadım niye insanlar beni ciddiye almıyor 😢😢?
Cevapla