Ders çalışmam gerek yapamıyorum. sürekli erteliyorum. Hiçbir şey yapmıyorum ne olacak bu Halim?

Merhaba.

O kadar kendimi yalnız hissediyorum ki. Allah'a şükür Her şeyim var. Bu yıl üniversite son senem son dönemim. Ders çalışmam gerek bir yandan KPSS çalışmam gerekiyor. Gittim Bir de YKS diye yazıldım belki bu yıl girerim diye.

Dediğim gibi Ders çalışmam gerek ama yapamıyorum her şeyi erteliyorum hayatımda. Tüm gün yatıp uyumak istiyorum. Çünkü bomboş telefona bakıyorum ve hiçbir şey yok.

Allah aşkına ben bu erteleme hastalığından nasıl kurtulurum?

Çalışmak istiyorum kendimi hiçbir şey veremiyorum ve kafayı yemek üzereyim.

Ders çalışmam gerek yapamıyorum. sürekli erteliyorum. Hiçbir şey yapmıyorum ne olacak bu Halim?
Cevapla