Bir arkadaşlık hakkında hem olumlu hem olumsuz düşüncelere sahip olmamız arkadaşlığı bitirmemiz anlamına mı gelir?

Soru başlığı yeterince derdimi açıklıyor dileyen sadece soru başlığına göre yorum yapabilir.



Bir kız arkadaşım var. Yakındık. İkimizin hayatında onu etkileyen 3 ve beni etkileyen 3 kişi, toplamda 6 kişi oldu.

Ben onun konuşmamı istemediği insanlarla konuşmayarak (bahsettiği insanlar cidden iyi insanlar değil ama kendim sınırımı koruyabilirdim ) kendisine saygı göstermişken
O bunu yapmadı ve benimle ters düştüğü günün sonunda arkadaşları bana tavır aldı ve ben bunun bana saygı duymadı şeklinde kızdım.

O ise benim rahatsızlık duyduklarım ile devam etti ve benim onu kısıtladığımı düşündüğü için konuşmaya devam etmiş. Ancak az ve öz insan olması kendi tercihiydi.

Şu an arkadaş değiliz sadece kafama takılana yanıt almak için soruyorum. Böyle bir arkadaşlığın devamı veya ikinci bir şansı var mıdır?

Böyle bir
Güncellemeler
+1 yıl
Kararımı verdim. Doğru bir arkadaşlık değilmiş en kısa zamanda bitmesine sevindim
Güncellemeler
+1 yıl
Yüzde elli haklılık payı olduğuna karar verdim ancak ortada yine insanlarla arasını açmama tutumu da olumsuz anlamda mevcut. Arkadaş olmayacağım ama kendi eksi yönlerimi düzelterek de devam edeceğim.
Bir arkadaşlık hakkında hem olumlu hem olumsuz düşüncelere sahip olmamız arkadaşlığı bitirmemiz anlamına mı gelir?
Cevapla