Güncellemeler
+1 yıl
Neydi
Yapamazsın diyenlere inat iyi ki yapmışım basarmisim
Cevap
2Cevap
az da olsa var evet
Bana acı veren insanları hayatımdan çıkarmak olabilir şu anda birazcık canım yanıyor olabilir ama geçecek bu biliyorum o yüzden iyi ki diyorum.
İyiki onun peşinden gitmemişim
O iti şutlamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar