Çok çevresi olan , ya da cok sosyal olan kimseler zayıf bağlar kuruyor sanki. sizce?

Tanıdığım ve gözlemlediğim kadarıyla

Herkese mavi boncuk dağıtan , herkesle takılan kisilerin dostluk , arkadaslik , fedakarlik gibi kavramlara uzaklar.

genelde menfaat odaklı bir ilişki anlayışları var. Tabi istisnalar kaideleri bozmaz

Çok çevresi olan , ya da cok sosyal olan kimseler zayıf bağlar kuruyor sanki. sizce?
Cevapla