Yaş 18 oldu hayata çok geç kalmış gibi hissediyorum ne yapicam?

Bu sene üniversite sınavına giremicem açıktan okuyorum liseyi daha derslerimi veremedim, univeriste de seneye kaldı o da ancak açıktan liseyi bitirebilirsem, sosyal yaşantı desen yok sıfır arkadaş... hayata çok geç kalmış gibi hissediyorum offf
Yaş 18 oldu hayata çok geç kalmış gibi hissediyorum ne yapicam?
Cevapla