
Seni huzurlu hissettiren neler var, insan mı yoksa yapmaktan keyif aldığın bir aktivite mi?

Seni huzurlu hissettiren neler var, insan mı yoksa yapmaktan keyif aldığın bir aktivite mi?
Ruhuma iyi gelen şeyleri zaten yaparım, ruhuma iyi gelen insanlara da belli bir yere kadar adım atarım ama belli bir yerden sonra da adım beklerim...
Baziki aksamlari Atim dorutayi ziyaret eder cikarir üzerine binerim ormanin derinliklerine 4 nala giderim.. Ay'in isigi aydinlik olu verir.. bazen herhangi bir insan'i bir mekanda masama davet ederim dinlerim.. halime sukur ederim. Bazen'de herhangi bir mabede ugrar diz cöker Rab'im'e niyaz ederim.. bazen'de bir kitap alir okurum.. Cok yorgunsam cati katina cikar teleskop'um ile evreni vaar edenin güzeliklerini izlerim..
Zaten ruha iyi gelen şeylerin peşinden gitmeli insan.. kalbe iyi gelenler, mutlaka hüzün ve mutsuzlukla son buluyor.. Bize huzur verecek olan yegane şey ruhumuza iyi gelenlerdir..
Teşekkür ettim yine..
Gözlerimin kapalı olduğu anlarda hissediyorum huzuru.
Anason kokuları arasında boğulmak iyi geliyor.
Tam da öyle, günaydın.
Cevap
10Cevap
Evet sonuna kadar giderim tabi ki de asla da vaz geçmem
Bu aralar pek bişeyin peşinden gidesim yok o benim peşimden gelsin.
Ne olduğunu bilmediğim umudum Var Hayla benim! Giderim
Doğa yürüyüşleri ve su boyları. Yazmak ve okumak ruhuma iyi geliyor.
Evet, beni insanlardan fazla bazi yapmaktan keyif aldigim aktiviteler huzurlu hissettirir
Okumak birinci sırada , müzik ve belgesel, tek başıma yürüyüş ve kafa dengi biriyle sohbet
Çokta gidip şımartmıyorumm😅
İstisnasız sadece onları yapıyorum.
Hem de koşa koşa giderim
Giderim şimdi gideceğim
Kesinlikle giderim...
Sonuna kadar
evettttt daima ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Giderim
Giderim pesinden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?