Siz de eski anılarınızı düşününce, yukarıdan izliyormuş gibi mi anımsarsınız yoksa sadece ben de mi öyle?

çünkü anıları yaşayan ben değilmişim gibi hissediyorum öyle olunca ve tek miyim acaba merak ediyorum. teksem üzerine düşünmem gerek bence jqeajflzc

Güncellemeler
+1 yıl
bu saatte soru atmam hataydı 😞
Siz de eski anılarınızı düşününce, yukarıdan izliyormuş gibi mi anımsarsınız yoksa sadece ben de mi öyle?
Cevapla